گزارش و تحلیل

کشفیات ترسناک کا گ ب در اهرام مصر

© Fotolia / Mirceadobre78کشفیات ترسناک کا گ ب در اهرام مصر
کشفیات ترسناک کا گ ب در اهرام مصر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک- طرفداران "نظریه توطئه" مدت هاست بر این دیدگاه هستند که بیگانگان در ساخت هزاران سال پیش اهرام مصر نقش اساسی بازی کردند.

به گزارش دیلی اکسپرس، در مصر، مرکز توجه اکثر گردشگران، آثار باستانی و شگفتی های گذشته است. مستند "آمازون اول" "فایل های مخفی کا گ ب" به ما می گوید که در دهه 1960 یک تیم از محققان شوروی، یک قبر مرموز در مصر را کشف و چیزی را "غیر قابل توضیح" در یکی از هرم های بزرگ یافت کرد.

حفاری های باستان شناسی در مصر - اسپوتنیک ایران
کشف قبر زن حامله در مصر
افسران کا گ ب به زحمت می توانند این ایده را قبول کنند که مطالعه اسطوره ها می تواند منجر به کشف دانش پیشرفته بیگانگان شود. با این حال، نویسندگان فیلم مستند، مردی را که به عنوان یک پیک دیپلماتیک در اتحاد شوروی کار می کرد پیدا کردند.

یک مقام سابق شوروی که مصاحبه ای را با شرایط ذکر نکردن اسم خود انجام داد، از آنجایی که او اکنون برای مافیای روسیه کار می کند، توضیح می دهد که چگونه یک بار اسناد را از قاهره به مسکو منتقل کرد. پیک سابق دیپلماتیک می گوید که در میان اسناد یادداشت یک افسر عالی رتبه کا گ ب بود.

او ادعا می کند که این سند بیانگر موارد ذیل است: "کارکنان من یادداشت های یکی از دانشمندانی دریافت کردند که در جستجوی آرامگاه بودند. در یکی دیگر از اسناد با نوشته "اشد محرمانه" فهرستی از آنچه که از آرامگاه برداشته شد، تهیه شده است. در این سند آمده بود: "محل اقامت افشا نشده است"، اشیا: جعبه های حاوی آثار و نمادهای تاریخی، پیکر مومیایی شده، سارکوفاگاهای سنگی و نمونه های هیروگلیف."

دانشمندانی که این گزارش را تهیه کرد،یکی از اولین کسانی بود که وارد این آرامگاه شد. این گزارش می گوید: "در طی بازرسی از یک قسمت از دیوار، ما متوجه یک احساس عجیب و غریبی شدیم که به ما دست داد، مثل این که یک نیروی منفی از طرف سنگ ها تابش می کرد. ما هیچ توضیحی علمی برای این پدیده را پیدا نکردیم." در گزارش کارشناس رمزگشایی آمده است: "درمیان یافته ها بر روی دیوار مقبره پیامی است که بصورت جزئی رمزگشایی شده است و نشان دهنده پیشگویی در مورد بازگشت خدایان بالدار باستانی است."

از این اسناد پیدا است که کرملین به این اسطوره برخورد بسیار جدی دارد. یکی از گزارش ها حاکی است که ارتشیان برای حفاظت از این مکان فرستاده شده بودند و در زمان باز شدن سارکوفاگا، سیستم امنیتی در بالاترین سطح تامین شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала