گزارش و تحلیل

با خوش خنده ترین مجری ایرانی بیشتر آشنا شویم +عکس

© Photo / Mahmoud Shahriariبا خوش خنده ترین مجری ایرانی بیشتر آشنا شویم
با خوش خنده ترین مجری ایرانی بیشتر آشنا شویم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود شهریاری یکی از محبوبترین مجریهای ایران و رکورددار ممنوع‌التصویری در رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی است.

اسپوتنیک — محمود شهریاری را می توان یکی از مسلط ترین و خوش خنده ترین مجریان  ایرانی نامید که تا به حال در رادیو و تلویزیون ایران فعالیت داشته است. او به عنوان چهره ای که در دنیای واقعی محبوب است، در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت و حضور پررنگی دارد.

او در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در رادیو و تلویزیون شروع کرد. شروع  فعالیت او از رادیو بود و برنامه پرطرفداری به نام "سلام صبح بخیر" را از رادیو اجرا می کرد که با استقبال بسیار زیاد مردم در آن زمان روبرو شد. فعالیت های محمود شهریاری  در رادیو به همین صورت ادامه داشت تا اینکه در تلویزیون به عنوان مجری حضور یافت و برنامه های مختلفی را از آن زمان تا به حال اجرا نموده است.

خبرگزرای اسپوتنیک با این خوش خنده ترین  فرد ایرانی به گفت و گو نشست.

اسپوتنیک: علت کم کاری شما در تلویزیون چیست؟

من سال ۱۳۸۴ از تلویزیون بازنشسته شدم اما تنها علت عدم حضورم در تلویزیون این مسئله نیست بلکه همواره موانعی پیش می آمد که جلوی اجرای من را می گرفت و به قول خودمانی ممنوع التصویر می شدم. بارها این اتفاق برای من روی داد و در دوره های مختلف، بیش از زمانی که اجرا کنم ممنوع التصویر بودم. پس از آن، مسئولین رادیو تلویزیون خود اطلاع می دادند که ممنوعیت برداشته شده و دوباره می توانم به اجرا بپردازم. من هیچ گاه علت ممنوعیت و برداشته شدن این ممنوعیت را متوجه نشدم.

اسپوتنیک: چرا حواشی شما اینقدر زیاد است؟

من سعی می کنم آدم بی حاشیه ای باشم اما در مورد مسائل مردم دلم طاقت نمی آورد تا سکوت کنم و گاهی در صفحه اجتماعی خودم پیامی را منتشر می کنم که با استقبال روبرو شده و باز نشر داده می شود. کشور "ایران" را دوست دارم و هیچ گاه برای خارج شدن و ماندن در کشور دیگری اقدام نکردم اما متاسفانه هر زمانی که مسئله ای پیش می آید و من موضع گیری میکنم کمی با مشکلات مواجه می شوم.

اسپوتنیک: آیا تا بحال به روسیه برای اجرای برنامه دعوت شده اید؟ مایل هستید که برای اجرای برنامه به این کشور بیایید؟

برای اجرای برنامه تا به حال به روسیه نیامده ام اما برای تماشای مسابقات جام جهانی کشور روسیه را دیده ام.

 

اسپوتنیک:  درباره روسیه  چه نظری دارید؟

 کشور بسیار زیبای و سرسبزی است. مردم دوست داشتنی ای دارد و مردم روسیه"به مردم ایران بسیار احترام می گذاشتند و برای من خاطره خوشی رقم خورد.

 

اسپوتنیک: برنامه های آینده کاری خوش خنده ترین مجری ایرانی

من یک موسسه ای به نام "فرهنگ و هنر" دارم و در آن در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت می کنم و به جلو می برم. هیچ گاه ارتباطم با مردم قطع نشده است و در استیج های مختلف برای مردم برنامه های مختلف اجرا کردم و در آینده ادامه خواهم داد.

گله محمود شهریاری از کشور روسیه

چون از خبرگزاری روسی  تماس می گیرید، دوست داشتم این گله را از سمت تمام ایرانیان بکنم و بگویم که با توجه به مبادلاتی که کشور ایران با روسیه  مخصوصا در سال های اخیر داشته و به سطح بالایی رسیده است، مسئولین ایران نیز به روسیه اعتماد بیشتر کردند. از این که روسیه"درصدد است تا جای نفت ایران را در بازار پر کند کمی به عنوان یک انسان فرهنگی ناراحت شدم.

اسپوتنیک: به کدام کشورها دوست دارید سفر کنید؟

در آخر مایلم که بگویم خیلی دوست دارم به تاجیکستان، سمرقند و بخارا سفر کنم. امیدوارم روزی قسمت شود.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала