گزارش و تحلیل

چه بهتر: روابط جنسی یا جام جهانی؟

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر چه بهتر: روابط جنسی یا جام جهانی؟
چه بهتر: روابط جنسی یا جام جهانی؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک- به نقل از روزنامه "اِل موندو" چاپ اسپانیا: مسابقات ورزشی بزرگ مانند جام جهانی نیاز به زمان و فداکاری دارد و این امر می تواند تاثیر منفی در روابط جنسی و زناشویی داشته باشد.

طبق نظرخواهی و مطالعه افکار خریداران  فروشگاه آنلاین پلاتانومِلون،80 درصد از پرسش شدگان گفتند که اگر تیم شان شکست بخورد، رابطه جنسی نخواهند داشت و 63 درصد معتقد بودند که ممکن است در صورتی که تیمشان برنده شود، روابط جنسی داشته باشند.

ما نمی توانیم این را انکار کنیم، اگرچه زنان به طور فزاینده ای طرفدار فوتبال می شوند، فوتبال همچنان بیشتر یک ورزش مردانه ست و این می تواند اختلافات را به خانواده ای وارد کند که در آن یکی از شرکا چنین اشتیاقی از خود نشان نمی دهد. این کار تمایل جنسی هواداران را تحریک نمی کند و اگر او هوادار فوتبال نیست این امر مایه خوشحالی شریک زندگی اش نمی شود.

براساس یک تحقیق انجام شده توسط Durex، از طریق مصاحبه با 2000 نفر هنگام جام جهانی در برزیل در سال 2014، مردان هوادار از رابطه جنسی در روزهای مسابقه اجتناب می کنند. آنها معمولا می گویند: "من خسته ام" یا "سر من درد می کند" و اضافه می کنند: "امروز مسابقه فوتبال است." به نظر می رسد اکنون آنها علاقمند به عشق و محبت نیستند و آنها تنها با تماشای بازی فوتبال از طریق تلویزیون یا در ورزشگاه احساست واقعی را تجربه می کنند.

هوادار تیم ملی لهستان در بازی لهستان و سنگال - اسپوتنیک ایران
جذاب ترین هواداران جام جهانی

بعلاوه، این مطالعه اطلاعات دیگر را نیز به ما داد که آن هم بسیار جالب است. 27 درصد از مردان در طول رابطه جنسی در باره فوتبال فکر می کنند. 37 درصد از آنها فقط در صورتی مایل به داشتن رابطه جنسی هستند، که بتوانند گاه بگاه  نگاهی به صفحه تلویزیون بکنند.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه نوشت: البته تیم ما، ما را به وجد می آورد. بازیکنان اسپانیا در میدان خیلی خوب هستند، اما، طبق مطالعه پلاتانومِلون   فروشگاه آنلاین، آنها در شب در فانتزی های وابسته به عشق شهوانی ما حتی بهتر هم می شوند.

پس از نظرخواهی این فروشگاه از 4500  نفر از زنان طرفدار فوتبال در مورد جذابیت بازیکنان شرکت کننده در جام جهانی در روسیه، جنوب از شمال برد. اسپانیا در میان جنوبی ها قطعا اول بود. در جام جهانی روسیه، جذابیت جنسی بازیکنان اسپاینا نه تنها به فینال رسیده، بلکه با احتمال 65 درصد برنده خواهد شد. احساس اینکه تو، به نظر هواداران، برنده خواهی شد، بر انگیزه بازیکنان افزوده و ناشی می شود که آنها برای رسیدن به پیروزی همه سعی و کوشش خود را بکار ببرند.  اگر آنها این کار را بکنند، قطعا تا پایان سال جاری در بهترین فانتزی های شبانه ما ظاهر می شوند و همچنین به ما کمک خواهند کرد تا تمایل جنسی خود را از دست ندهیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала