گزارش و تحلیل

سخنرانی امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران در کنفرانس امنیت بین المللی مسکو+فیلم

© Sputnik / Pouya Mamaghaniسخنرانی امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران در کنفرانس امنیت بین المللی مسکو
سخنرانی امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران در کنفرانس امنیت بین المللی مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز ۱۵ فروردین در شهر مسکو اجلاس مهم امنیتی دو روزه تحت عنوان «کنفرانس امنیت بین المللی مسکو» (MCIS-2018) کار خود را آغاز کرد

خبرگزرای اسپوتنیک — روز ۱۵ فروردین (۴ آوریل) در شهر مسکو اجلاس مهم امنیتی دو روزه تحت عنوان «هفتمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو» (MCIS-2018) کار خود را آغاز کرد. چشم اندازهای توسعه خاور میانه بعد از شکست داعش در سوریه و مسئله بازسازی اقتصاد پس از جنگ و ایجاد زندگی مسالمت آمیز در این کشور عربی از موضوعات محوری این کنفرانس بود.
در این اجلاس، هیات‌های ۹۵ کشور از جمله ٣٠ وزیر دفاع و ۱۵ رئیس ستاد ارتش و معاونان وزرای دفاع و نمایندگان ٦ نهاد بین المللی (سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا، سازمان پیمان امنیت جمعی، سازکان همکاری های شانگهای، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و تحادیه کشورهای مستقل) و ۶۸ کارشناس خارجی متخصص امنیت شرکت دارند.
امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمانان ویژه در کنفرانس امنیتی مسکو حضور داشتند. وی در سخنرانی خود در اجلاس تحت عنوان «شکست داعش در سوریه: نتایج و چشم اندازهای برقراری صلح و ثبات در منطقه» از نکات کلیدی و پیشنهادات مهم امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان نمود که آن را می توانید در این ویدیئو مشاهده نماید.

نسخه آپارات

 
نسخه یوتیوب 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала