گزارش و تحلیل

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی با خبرگزاری اسپوتنیک به بررسی مسائل مختلف تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه توانست بصورت مقتدرانه و پیش از پایان این رقابتها و پس از تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان تیم دوم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد؛ برای آمادگی هر چه بهتر برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، نیاز مبرم به توجه مسئولین، بازیهای تدارکاتی با تیم های ملی قدرتمند دنیا و همچنین تعامل هر چه بیشتر باشگاه های ایران با تیم ملی را داریم.

علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در مورد مسائل مختلف تیم ملی فوتبال ایران با خبرگزاری اسپوتنیک به گفتگو نشست.

© Sputnikعلی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران

علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در مورد قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه گفت: همانطور که تمامی کارشناس دنیا اعلام کردند، گروه ما گروه دشواری است. روسیه در گروه اول این رقابت ها قرار دارد و ما می توانستیم با کمی شانس، در این گروه جایگزین عربستان شویم و در کنار روسیه قرار بگیریم. اما در گروه دوم این رقابت ها ما در کنار بهترین تیم های اروپا و آفریقا قرار گرفتیم. مراکش به نظر من در حال حاضر بهترین تیم قاره آفریقاست که ما اولین بازی خود را در برابر این تیم انجام خواهیم داد و همیشه اولین بازی در هر تورنمنت مهمترین و بسیار سخت محسوب می شود. پرتغال قهرمان و یکی از بهترین تیم های اروپا است و اسپانیا که قهرمان جام جهانی در سال 2010 بوده و یکی از تیم های پرستاره است. بازی با این سه می تواند چالش بزرگی برای فوتبال ما باشد، اما ما امیدواریم بچه ها و کادر خوب تیم ملی فوتبال و به طور کلی دست اندرکاران و اهالی فوتبال دست به دست هم داده تا اتفاق خوبی برای فوتبال ما در تابستان سال آینده در روسیه رخ بده.

دیدارهای تدارکاتی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: علاوه بر بازی ازبکستان و الجزایر که برگزاری آنها قطعی شده است، "کارلوس کی روش" بازی با تیم های ایتالیا، سوئد، یونان و بزریل را مدنظر دارد که در حال مذاکره برای برگزای دیدارهای دوستانه با این تیم ها هستیم.

تعامل با باشگاه ها

علی جوادی افزود؛ باشگاه ها قطعا به این نکته کلیدی توجه دارند که تیم ملی فوتبال ایران قرار است در معتبرترین تورنمنت فوتبال دنیا بازی کند و رئیس فدارسیون جلسه ای با مدیران باشگاه ها برای دستیابی به تعامل برگزار خواهد کرد.

امید به صعود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران گفت، ما تصمیم داریم یک نمایش کم نقص در بازیهای جام جهانی 2018 داریم و این امر ملزم به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال ایران می باشد.

کمپ تیم ملی فوتبال ایران در روسیه

علی جوادی در مورد کمپ تیم ملی فوتبال ایران گفت، کمپ باشگاه لوکوموتیو مسکو برای تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفته شده که این کمپ با توجه به امکانات موجود مورد تائید کارلوس کی روش قرار گرفته و از یکی از نکات مثبت این کمپ واقع شدن آن در نزدیکی شهر مسکو است و ما به راحتی می توانیم برای سفر شهرهای محل برگزاری بازیهای تیم ملی فوتبال ایران براحتی از مسکو پرواز کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابت ها و در شهرهای سنت پترزبورگ، کازان و سارانسک به ترتیب با مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدار خواهد کرد.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала