گزارش و تحلیل

چرا چهار نفر از اعضای کاروان وزنه برداری ایران ویزای آمریکا دریافت نکردند؟

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ОИ - 2012. Тяжелая атлетика. Мужчины. Свыше 105 кг
ОИ - 2012. Тяжелая атлетика. Мужчины. Свыше 105 кг - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته مسئولان فدراسیون وزنه برداری ایران کاروان تیم وزنه برداری برای اقدام به دریافت ویزا ایالات متحده راهی امارات شد، اما متاسفانه در نهایت چهار نفر از اعضای کاروان موفق به دریافت ویزا نشدند.

خبرگزاری اسپوتنیک- علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری صبح روز چهارشنبه اعلام نمود، ایوب موسوی و صالح چراغی برگه رفتن به مرحله دوم را دریافت نکردند و اعلام شد این دو نفر نقص مدارک دارند، ولی به اعتقاد ما هیچ کمبود مدارکی در کار نیست و مدارک آنها هم مثل سایر نفرات کامل است و به نوعی آن فردی که مصاحبه انجام داده، اشتباه کرده است.

ورود ممنوع آمریکا برای وزنه برداران ایرانی - اسپوتنیک ایران
ورود ممنوع آمریکا برای وزنه برداران ایرانی
به گفته رئیس فدراسیون وزنه برداری، تیم ایران در وزن 85 کیلوگرم میری، چترایی و رستمی را در اختیار دارد و درصورت عدم موفقیت صالح چراغی مشکلی نخواهد بود. اما حضور ایوب موسوی ضروری است و مسئولان فدراسیون کوتاه نخواهند آمد و در غیر این‌صورت ترکیب اصلی به هم خواهد ریخت.
در تماس با کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری ایران نسبت به امکان وقت دهی مجدد و سریع به نفرات بازمانده ابراز امیدواری شد.
در خصوص حل این مشکل با وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری صورت گرفته و این موضوعات اطلاع داده شده است.
بخش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ایران به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ۱۱ وزنه بردار کاروان ایران از سوی سفارت آمریکا تایید شده اند و احتمالا رد کردن این چند نفر تعمدی نباشد.
با اینکه مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا اعلام نموده فقط به یک نفر ویزا داده نشده و آن هم به خاطر نقص مدارک ، اما آنچه مشخص است ۲ وزنه بردار ایرانی و ۲ نفر دیگر از کاروان ایران هنوز تایید نشده اند و گویا مستندات کافی مبنی بر بازگشت حتمی این دو نفر به ایران وجود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала