ماجرای جنجالی یک خیانت در دل خیابان +ویدئو

اشتراک
رو شدن خیانت مردی به زن خود در خیایان در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که پرده از یک خیانت بر می دارد. خانمی در خیابان مچ همسرش را به همراه خانمی میگیرد و متوجه می شود که شوهر او به او خیانت کرده است البته مرد ادعا می کند آن زن نیز همسرش می باشد.
همسر اول این مرد در حالی که با شوهر خود در خیابان درگیر می شود قصد دارد که به دختری که همراه همسر او در خیابان بوده است نیز ضربه بزند که مرد با گرفتن همسر خود و بوسه قصد دارد او را آرام کند.

🔴🎥زنش مچشو گرفته وسط خیابون، آقا نگران روسری زنشه

Публикация от Ali Reza (@alirezadelpasand) Авг 23 2017 в 3:01 PDT

حرکتی که در این قضیه توجه بسیاری از کاربران را بخود جلب کرده است این است که در وسط دعوا در حالی که مرد خواستار آرامش همسر خود می باشد، قصد دارد روسری او را نیز درست کند و نگران حجاب همسر خود است.
این درگیری خیابانی که گفته می شود در یکی از خیابان های تهران صورت گرفته است، به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده است و نظرات بسیاری از سوی کاربران در این رابطه ثبت شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که همسر اول مرد فقط می بایست از شوهر خود توضیح می خواست و نباید زنی که همراه او بوده است را مورد توهین قرار می داد چرا که شاید او نیز خود قربانی بوده و خبر از وجود زنی دیگر در زندگی آن مرد نداشته است.
بسیاری از کاربران از خانمی که به عنوان فیلمبردار بوده است نیز انتقاد کرده اند چرا که او فقط به زنی که همراه شوهر زن اول بود توهین می کند در صورتیکه آنچه به نظر می رسد این است که مرد مقصر و خطاکار است و او باید به جای نگرانی در مورد حجاب همسر خود به این حرکت خود پاسخ دهد.

کاربری نیز می نویسند مگر عبدل آبادی فحش است؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала