گزارش و تحلیل

خواسته زنان مسلمان از مسائل زناشویی

CC0 / Pixabay / زنان مسلمان در رختخواب چه می خواهند. راهنمای سکس حلال
زنان مسلمان در رختخواب چه می خواهند. راهنمای سکس حلال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک با استناد به نشریه انگلیسی "تلگراف" این هفته کتاب جدیدی درباره سکس حلال منتشر شد که رسانه های بریتانیا را شوکه کرد.

نویسنده این اثر زنی است که اسم خود را افشا نکرده و اسم مستعار «ام مولادهات» را به خود گرفته به بانوان مشورت های بی پرده متفاوتی می دهد: از انواع بوسه ها تا پوزیشن های متفاوت زن هنگام مقاربت جنسی. عنوان این کتاب چنین است. The Muslimah Sex Manual: A Halal Guide to Mind Blowing Sex

می گویند که این اولین دستورنامه سکس حلال می باشد.

آیا شما نمی دانستید که زنان مسلمان نیز در سراسر جهان سکس می خواهند؟ ولی برخی مسلمانان از صحبت ها در این باره خودداری می کنند.

مسلمانان آشکارا می توانند ادعا کنند که هنر تکثیر را عالی یاد گرفتند. آخر کشور های اسلامی بخش چشمگیر جمعیت جوان را دارا بوده و آهنگ زاد و ولد در این کشورها از بالاترین در جهان است. به این خاطر پی بردن به این قضیه مشکلی ندارد.

اسرار ارگاسم زنان داستانی است دارای سرگذشت طولانی و برخورد نسبت به آن با گذشت زمان عوض می شده است. در قرن 13 میلادی می گفتند که ارگاسم شرط لازم زایش بچه است. ولی در دوره حاکمیت ملکه ویکتوریا در انگلیس صحبت کردن در باره احساسات جنسی شرم آور بود. قرار بود که زن در حین مقاربت  دراز کشیده و در فکر میهن خود باشد.ولی در سال های 60 قرن پیشین میلادی زن ها دوباره لذت جنسی را برای خود کشف کردند و در دوره ما سریالی به نام "سکس در شهر بزرگ" اکران شد که در آن زن ها می نشینند و درباره موضوع های سکسی بحث می کنند و از این بحث ها خوششان می آید.

​در اکثر جوامع اسلامی قانونمندی های لذت بردن هنگام مقاربت با تاریخ جهانی سکس یکی است. در دوره پیامبر محمد درباره سکس آشکارا صحبت می شده و آنرا جزء طبیعی زندگی زن و شوهر می دانستند. زن مسلمان می تواند به شوهر خود طلاق بدهد اگر وی وظیفه شوهری خود را انجام نمی دهد. بسیاری اندیشمندان اسلامی درباره خوشحالی جسمی و روحی بر اثر مقاربت کتاب می نوشتند. مردان و زنان به یک اندازه از سکس لذت می برند. در واقع دانشمندان اسلامی تقدس نمایی و شرم در مقاربت را رد می کنند.

با این حال موضوع سکس و اندام زن در بسیاری محافل کشور های اسلامی برای بحث ممنوع شده است. این سوال پیش می آید که شرمندگی از سکس و احساس کثیفی و تمایل به محدود کردن لذت های سکسی از کجا سرچشمه می گیرد؟ لذت سکسی از نعمات بسیار بزرگ انسانی است که مسلمانان به رسم معمول از آن ستایش می کردند. شاید این پس مانده دوره گذشته استعماری اروپاییان باشد که در زمان خود سکس را کار پلیدی می دانستند.

به هر حال ولی باید کاری کرد تا برخورد منفی به سکس در برخی محافل اسلامی عوض شود. هر زن از جمله زن مسلمان حق دارد از سکس لذت ببرد. البته این ادعاها درست نیست که زن مسلمان حقیقی نباید در فکر لذت بردن از سکس باشد. این اصلا درست نیست ولی به خاطر این ادعاها زنان مسلمان گاهی اوقات به خاطر کمبود معلومات خود را در رختخواب مطمئن احساس نمی کنند و نمی توانند به طرف خود بگویند که آنها چه می خواهند.

از این رو کتاب راهنمای سکس حلال گامی موثر در راستای بهبود روابط جنسی است. این کتاب می تواند افسانه ها و پیش داوری ها را تخریب کرده و به زن های مسلمان اعتماد به نفس بیشتری بدهد. به این دلیل از کتاب راهنما می توان استقبال کرد. نکته قابل توجه در این است که کتاب مذکور برای خوانندگان امروزی و به زبان عامه فهم نوشته شده است. در دوره ما تعداد زنان دارای اختلالات جنسی — روانی بیشتر می شود و از این رو آنها نیازمند هر گونه حمایت و پشتیبانی می باشند. مردان هم به این کتاب احتیاج دارند تا بتوانند بانوان خود را خوشحال کنند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала