گزارش و تحلیل

ايرانیان تمام ورزشگاههای روسيه را برای تماشای بازيهای جام جهانی پر خواهند كرد

© PhotoФАНАТЫ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА ПЕРСЕПОЛИС ИРАН ФУТБОЛ
ФАНАТЫ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА ПЕРСЕПОЛИС ИРАН ФУТБОЛ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی ایران روز 22 خرداد ماه در صورتی که هنوز تا پایان رقابتهای مرحله دوم مقدماتی جام جهانی دو بازی باقی مانده بود، با شکست ازبکستان به عنوان دومین تیم پس از برزیل به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه راه یافت.

ایران در این دوره با بازی های درخشانی که با "کی روش" پرتغالی انجام داد، شانس خود را برای رسیدن به مسکو بسیار بالا می دید.

تیم های کره جنوبی، ازبکستان و سوریه در این رقا بتها حریفان ایران بودند که تیم متحد و یکدست ایران پیش از پایان این رقابتها صعود خود را مسجل کرد.
صعود زود هنگام ایران به جام جهانی روسیه که پس از از برزیل دومین تیمی بود که به این رقابتها راه می یافت، موجب شد تا دو بازی پایانی در برابر سوریه و کره جنوبی برای ایران به دیدارهایی تشریفاتی تبدیل شود که شاید زمان مناسبی برای محک زدن و فرصت دادن به بازیکنان جوان ایران باشد. در این دوره ایران بدون اما و اگرهای همیشگی و با خیالی راحت چمدان خود را برای سفر روسیه بست و برای اولین بار، دو بار پیاپی به مسابقات جام جهانی صعود کرد.

بر خلاف تبلیغات منفی که از سوی کشورهای غربی به ویژه انگلیس بر علیه میزبانی روسیه به راه افتاده، اکثر فوتبالدوستان ایرانی ضمن ابرازخوشحالی از صعود ایران به مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه از میزبانی روسیه حمایت کرده واین کشور را میزبانی لایق برای این مسابقات می دانند.
برخي از فوتبالدوستان در گفتگو با خبرگزاري «اسپوتنيك» نظرات خود را درباره صعود ايران به جام جهاني روسيه و ميزباني اين رقابتها إبراز كردند.


خانم محبوبه از تهران:

علی از رامسر:

 


پوریا از خرم آباد:


عباس از تهران:

 

احمد از کرمانشاه:

 

 

عباس اسماعيل بيگی، رئیس کانون هواداران پرسپولیس به اسپوتنیک فارسی گفت:

"بسيار خوشحاليم و براي آمدن به روسيه لحظه شماري ميكنيم ، ما ايرانيان هيچ وقت اسير تبليغات منفی برخی كشورها نميشويم و اين تبليغات منفي كه با سياسی كاری همراه است هيچ تاثير در هواداران فوتبال ايران ندارد تنها نگران ما از حضور در روسيه گران بودن قيمت هاست كه اميدواريم با حمايت مالی فدراسيون فوتبال ايران و تمهيداتی كه كشور روسيه برای استقبال از هواداران فوتبال ايران و دادن آفر های ويژه به همسايه خودش در نظر ميگيرد ايرانيان زيادی برای تماشای مسابقات جام جهانی عازم روسيه شوند، يک پيام هم به مخالفان روسيه كه عليه اين كشور تبليغات منفي می كنند و آن هم اينكه اگر همه شما هم نيایيد هواداران فوتبال ايران تمام ورزشگاههای روسيه را برای تماشای بازيهای جام جهانی پر خواهند كرد".

© Photoعباس اسماعيل بيگی
ايرانیان تمام ورزشگاههای روسيه را برای تماشای بازيهای جام جهانی پر خواهند كرد - اسپوتنیک ایران
عباس اسماعيل بيگی
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала