گزارش و تحلیل

گزارشی از وضعیت حضور تیم فوتسال بانوان ایران در روسیه (+ویدیو)

© Sputnik / Somayeh Pasandideمسابقات فوتبال بانوان
مسابقات فوتبال بانوان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت مسکو که همزمان با ایام جشن بزرگ پیروزی میهنی در روسیه برگزار می شود، با تیمهای روسیه، اسپانیا و چک به رقابت می پردازد.

خبرگزاری اسپوتنیک- تیم ملی ایران عصر روز شنبه در نخستین بازی خود را مقابل اسپانیا نایب قهرمان جهان با نتیجه هفت بر صفر واگذار کرد که در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم پنج گل دریافت نمود. فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از این رقابت، بازی تیم ایران در نیمه نخست را تقریبا سطح بالا و نزدیک به سطح بازی نایب قهرمان جهان ارزیابی نمود، همچنین رقابت با تیم بانوان روسیه را به عنوان تیم سوم جهان بسیار حساس دانست.
لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان حضور در تورنمنت مسکو را با وجود سطح بالای تیم های حاضر، فرصتی برای آمادگی و افزایش توان بازیکنان برای رقابت های سنگین تر دانست.
بر اساس این گزارش، در ادامه رقابتهای چهارجانبه در مسکو، تیم ملی فوتسال بانوان ایران دومین دیدار در مقابل تیم روسیه میزبان رقابت ها را نیز با نتیجه چهار برصفر واگذار کرد. تیم ملی ایران عصر یکشنبه در نیمه نخست بازی مقابل روسیه سه گل و در نیمه دوم هم یک گل دریافت کرد. تیم بانوان ایران با وجود برخورداری از چندین موقعیت گل نتوانست یکی از ضربه های خود را وارد دروازه تیم میزبان کند.
روسیه سومین تیم قدرتمند فوتسال بانوان جهان بشمار می رود که برای افزایش توان در مسابقات مهم بین المللی و همچنین تدارکاتی با تیم های مطرح جهان شرکت می کند.
سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه روز یکشنبه در بازی ایران و روسیه برای تشویق تیم فوتسال بانوان در محل بازی ها حضور یافته بود.
این رقابت ها در استادیوم آکواریوم مجموعه کروکوس اکسپو شهر مسکو برگزار می شود و براساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، حضور تماشاگران آزاد است.
در پایان مجموعه بازیهای چهارجانبه تورنمنت مسکو، روز سه شنبه نیز تیم ایران باید مقابل ملی پوشان فوتسال چک آخرین بازی را برگزار کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала