گزارش و تحلیل

پلیس نظامی روسیه سوار نفربر های سیاه گوش می‌شود

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر پلیس نظامی روسیه سوار نفربر های سیاه گوش می‌شود
پلیس نظامی روسیه سوار نفربر های سیاه گوش می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بزدوری پلیس نظامی روسیه نفربر های زرهی «ایوکو» ایتالیا موسوم به «سیاه گوش» را دریافت خواهند کرد.

نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه آگاه از این جریان به روزنامه «ایزوستیا» چاپ مسکو گفت: بر اثر نتیجه‌گیری عملیات در سوریه تصمیم گرفته شد به دسته های پلیس نظامی روسیه زره پوش های «سیاه گوش» داده شوند. الان اولین ماشین‌های این نوع تحویل داده می شوند. قرار است با‌گذشت یک سال کل نفربر ها به پلیس داده شود. حالا چند صد سیاه گوش در انبار ها در انتظار صاحبان خود هستند.

به گفته افسر یک اداره پلیس نظامی روسیه، سیاه گوش‌ها تعداد محدود وظایف را انجام خواهند داد. این ماشین‌ها از سرحد های واحد های نظامی پاسداری کرده و در اسکورت ستون‌های اتومبیلی شرکت خواهند کرد و اگر لازم باشد حمایت از پاسگاه ها در اتوبان ها را تقویت خواهند نمود.

به گفته نماینده پلیس نظامی روسیه، تجهیز این نفربر ها فاقد تسلیحات است و این ماشین نمی‌تواند از تپه های بالا عبور کند. این خصوصیات دایره وظایف این نفر بر را محدود می سازد. بروی این نفربر ها حتی نقطه نصب مسلسل معمولی نیست تا چه رسد به مسلسل های خودکار و دارای اداره از فاصله دور. در صورت لزوم فرد خدمه از دریچه بیرون آمده و پایه‌های مسلسل را روی بام ماشین محکم می کند. دقت چنین تیراندازی در حال حرکت زیاد بالا نیست.

پلیس های نظامی روسیه سوار نفربر های زرهی ایوکو 65Е19WM  هم اینک در پایگاه هوایی خمیمیم سوریه ظاهر شدند. بره قرمز ها ستون پدافند های اس — 400 را اسکورت کردند که به سرعت به سوریه منتقل شدند. آن‌ها از پاسگاه آن پایگاه و محل ایست هواپیما ها و بالگرد های دسته ویژه نیروی فضاهوای روسیه حراست کردند.     

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала