گزارش و تحلیل

آیا روسیه تهدیدی برای آمریکا و ناتو است

© Sputnik / Viktor Litovkinآیا روسیه تهدیدی برای آمریکا و ناتو است
آیا روسیه تهدیدی برای آمریکا و ناتو است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه بیانیه ی نماینده آمریکا و ناتو در خصوص احتمال " تهدید از جانب روسیه " را نقد و بررسی نمود.

سرلشکر ایگور کوناشنکوف، نماینده ی رسمی وزارت دفاع روسیه بیان داشت: " این اواخر نمایندگان آمریکا و ناتو به ترتیب ، هیستری ترس از روسیه را در اروپا تزریق می کنند. نقشه ی این نمایش هر بار بر اساس همان الگوی قبلی باز می شود. در ابتدا نمایندگان رسمی ناتو بیانیه های هشدار دهنده ای در خصوص لزوم دفاع اتحادیه از تهدیدات خارجی انجام میدهند. "
وی گفت: " می شنوی و به نظر می رسد که ناتو ، گوسفند بی خطری است که آنرا به گوشه ای هل داده اند و از همه طرف دزدان در قالب روسیه و کشورهایی که تحت کنترل آمریکا نیستند به آن حمله می کنند. "
کوناشنکوف گفت: پرده دوم: ترسناک تر است ، بازنشسته های جنگ سرد مثل مایکل ماکفول (سفیر سابق آمریکا در روسیه) ، ویکتور اشا (سفیر سابق آمریکا در لهستان) و یا وسلی کلارک (فرمانده سابق ناتو در اروپا) با شعارهای پارانوییدی در خصوص احیای " امپراتوری شیطانی" و صورت حسابهای فریبکارانه چندین ساعت ناتو را تا شکست کامل توسط روس ها نگه می دارند. یادآوری می کنیم که این افراد بلافاصله توسط رسانه های برجسته ی غربی به عنوان حقایق تغییر ناپذیر نقل قول می شوند.
وی افزود: " و سرانجام ، پرده سوم ، آرام تر. دبیر کل ناتو به روی صحنه می آید و می گوید که زود است از شایعات درماندگی ناتو بگوییم. در عین حال مالیات دهندگان کشورهای اتحادیه باید تلاش دیگری برای تقویت آن انجام دهند."
کوناشنکوف بیان داشت: " امسال اوج نمایش هشتم ژوئیه در ورشو بود. در پایتخت لهستان کمیته ی ناتو به درخواست های فراوان " کارگران صلح " لهستان و کشورهای حاشیه بالتیک از استقرار گروهک های زمینی در این کشورها برای مهار روسیه خبر داد. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала