گزارش و تحلیل

تبدیل سوخو – 34 به هواپیمای جنگ الکترونیک

© Sputnik / Dmitry Vinogradov هواپیما
هواپیما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اولین پارتی کانتینرهای ویژه برای تبدیل بمب افکن های سوخو 34 به هواپیمای جنگ الکترونیک را در ماه نوامبر سال جاری صادر می کند.

وزارت دفاع روسیه اولین پارتی کانتینرهای ویژه برای تبدیل بمب افکن های سوخو 34 به هواپیمای جنگ الکترونیک  را در ماه نوامبر سال جاری صادر می کند. ایگور ناسینکوف مدیر کل کنسرسیوم «فناوری های رادیو الکترونیکی» در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی به این موضوع اشاره کرد.

«هواپیماهای ویژه سوخو 34 قابلیت تبدیل به هواپیمای جنگ الکترونیک دارند که نه تنها از خودشان محافظت می کنند، بلکه با سامانه های راداری و سامانه های موشکی و همچنین هواپیماهای گشت زنی راداری به راحتی مقابله کرده و از گروه هواپیماها نیز در مقابل هر گونه حمله دفاع می کنند».

روی بال های هواپیمای سوخو 34 یک مجموعه چندکاره به نام «خیبینی 10 ب» کار گذاشته شده است.

روز 26 اکتبر رسانه های اسراییل خبر دادند که روسیه به کمک سیستم سوپرجت مبارزه رادیوالکترونیکی روسیه در خاور میانه شرایطی را به وجود آورده که هیچ قدرت زمینی و هوایی قادر نیست بدون موافقت  مسکو اقدام نظامی آغاز کند. ژنرال بن خوجِس فرمانده نیروهای امریکا در اروپا ضمن توصیف قابلیت های سیستم جدید روسی گفت که مقامات نظامی امریکا بر برتری سیستم روسی اذعان دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала