مسکو در نشست ژنو درباره افغانستان حتما شرکت می کند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو در نشست ژنو درباره افغانستان شرکت می کند
مسکو در نشست ژنو درباره افغانستان شرکت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، مسکو در نشست روز 13 سپتامبر که قرار است در سطح نماینده دائم درباره افغانستان برگزار شود، شرکت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا در کنفرانس خبری در خصوص اوضاع در کابل اظهار داشت: "روسیه قصد دارد در نشستی که قرار است 13 سپتامبر در خصوص کمک های بشردوستانه به افغانستان در سطح نماینده دائم در دفتر سازمان ملل در ژنو برگزار شود، شرکت کند."
تظاهرات برای حفظ حقوق زنان در کابل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
چندرسانه ای
تظاهرات برای حفظ حقوق زنان در کابل
وزارت خارجه روسیه درباره دولت جدید افغانستان گفت: خواهان در نظر گرفته شدن منافع تمامی نیروهای سیاسی و قومی هستیم، این تنها راه دستیابی به صلح است.
از سوی دیگر امروز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، کشورهای بریکس به طور مداوم از برقراری صلح در افغانستان حمایت می کنند.
پوتین گفت: "روسیه نیز مانند شرکای خود در بریکس به طور دائم از برقراری صلح بلند مدت و ثبات در افغانستان حمایت می کند. ساکنان این کشور چندین دهه است که می جنگند و این حق را دارند که به طور مستقل تعیین کنند که کشورشان چگونه خواهد بود."

 
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала