روایت تلخ مرد افغانستانی که به خاطر نان، دخترش را به 590 دلار می فروشد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر روایت تلخ مرد افغانستانی که به خاطر نان، دخترش را به 590 دلار می فروشد
 روایت تلخ مرد افغانستانی که به خاطر نان، دخترش را به 590 دلار می فروشد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
میرنظیر اهل افغانستان می گوید که باید دختر 4 ساله خود را به قیمت 590 دلار بفروشد تا بقیه اعضای خانواده اش را از گرسنگی نجات دهد. او دارای یک زن و 5 فرزند است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز، میر نظیر ساکن افغانستان می گوید که "من از صاحب یک فروشگاه ، مردی بدون فرزند، پیشنهاد گرفتم تا دختر کوچکم را به او بفروشم. او 20000 افغانی (236 دلار) به دخترم صفیه پیشنهاد داد تا با او زندگی کند و در فروشگاه او کار کند. اما من نمی توانم دخترم را با این قیمت پایین بفروشم، بنابراین 50 هزار  افغانی (590 دلار) درخواست کردم."
کاخ سفید: صدها نفر با پروازهای چارتری تلاش می کنند افغانستان را ترک کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
کاخ سفید: صدها نفر با پروازهای چارتری تلاش می کنند افغانستان را ترک کنند
این پدر افغانستانی ناامیدانه گفت که آماده است دخترش را فقط با 590 دلار بفروشد تا بتواند بقیه اعضای هفت نفره خانواده اش را از گرسنگی نجات دهد-و به کودک چهار ساله فرصتی برای زندگی بهتر بدهد.
میرنظیر به عنوان پلیس سابق در افغانستان به تایمز لندن گفت که او در حال مذاکره برای گرو گذاشتن کوچکترین فرزند خود است زیرا خانواده وی پس از سقوط اقتصاد کشور پس از تسلط طالبان (گروه ممنوع در روسیه) برای زنده ماندن نیاز به غدا دارند.
این مرد 38 ساله به روزنامه تایمز گفت: "من ترجیح می دهم بمیرم تا این که به فروش دخترم بسنده کنم.اما مرگ خود من کسی از خانواده ام را نجات نمی دهد. چه کسی به بچه های دیگر من غذا می دهد؟ او انتخاب دیگری ندارد"
نظیر گفت که او حتی نمی تواند اجاره خانه خود بدهد چه برسد به غذا، او کار خود را پس از آنکه طالبان امدند از دست داد، اکنون کار ندارد، حکومت طالبان باعث شد که اقتصاد افغانستان به نرخ بی سابقه ای پایین برسد.
وی در ادامه گفت: "ما از اینکه جنگ و نبرد به پایان رسیده است خیالمان راحت است ... اما همه ما با یک دشمن جدید روبرو هستیم: فقر."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала