دکل های برق عراق هدف تازه تروریست های داعش

© Photo / AP/Denis Farrellدکل های برق عراق هدف تازه تروریست های داعش
دکل های برق عراق هدف تازه تروریست های داعش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
اشتراک
تروریست های داعش در ادامه فعالیت های تروریستی خود ۳ دکل برق دیگر در شهر موصل عراق را هدف قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سومریه نیوز، اقدامات خرابکارانه تروریست‌ های داعش علیه دکل های برق در عراق همچنان ادامه دارد.

 داعشی های نفوذی سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
استفاده از زندانیان داعشی برای جنگ علیه ارتش سوریه و عراق

اعضای گروه دولت اسلامی (داعش) عملیات خرابکارانه جدیدی را در عراق انجام دادند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌ های داعش ۳ دکل برق در شهر موصل واقع در استان نینوا را هدف حمله قرار دادند. این درحالی است که روز گذشته نیز تعدادی از دکل‌ های برق در صلاح الدین هدف قرار گرفته بود.

پیشتر هم جنبش "کتائب حزب الله عراق" در بیانیه‌ ای اعلام کرد: طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ ایم عربستان سعودی در عملیات تخریب دکل‌ های برق عراق دست دارد.

حزب الله عراق در بیانیه مذکور تصریح کرده است: هدف عربستان سعودی از عملیات تخریب دکل‌ های برق عراق، ایجاد هرج و مرج در این کشور است. در واقع، سعودی‌ ها به دنبال احیای داعش در عراق هستند.

در بیانیه کتائب حزب الله عراق آمده است: در حال حاضر ریاض تلاش می‌ کند تا خود را به عنوان ناجی در بحران کنونی عراق جلوه دهد. این در حالی است که هدف اصلی و اساسی سعودی‌ ها از این اقدام، ترمیم چهره مخدوش خود نزد افکار عمومی عراق است.

شایان ذکر است، طی روزهای اخیر، شبکه برق عراق هدف حملات و عملیات‌ های تروریستی فراوانی قرار گرفته است. این حملات تروریستی موجب شده است تا بحران برق در عراق بیش از پیش تشدید شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала