ارتش ترکیه ۷ شبه نظامی را در سوریه خنثی کرد

© Photo / MSBارتش ترکیه ۷ شبه نظامی را در سوریه خنثی کرد
ارتش ترکیه ۷ شبه نظامی را در سوریه خنثی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2021
اشتراک
وزارت دفاع ترکیه، در واکنش به کشته شدن دو سرباز ترک در منطقه عملیات "سپر فرات"، در شمال سوریه هفت عنصر مسلح را "خنثی" کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: نیروهای مسلح ترکیه در واکنش به حمله اخیر به خودروی زرهی ترکیه هفت تروریست را در شمال سوریه خنثی کردند.

کشته شدن دو نظامی ترکیه در نتیجه حمله به خودروی زرهی در شمال سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2021
کشته شدن دو نظامی ترکیه در نتیجه حمله به خودروی زرهی در شمال سوریه

این وزارتخانه توضیح داد که نیروهای ترکیه بلافاصله در واکنش به حمله‌ای که به گزارش رسانه‌ها در منطقه شهر الباب در استان حلب رخ داد، آتش گشودند.

وزارت دفاع ترکیه روز شنبه گزارش داد که در حمله (کردها) به خودروی زرهی آنها در منطقه عملیات سپر فرات در شمال سوریه، دو سرباز ترکیه کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

همزمان، فخر الدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه، در توییتی که عصر شنبه منتشر کرد، در مورد این حادثه گفت: هیچ کس نباید تردید کند که مبارزه ما ادامه خواهد یافت تا زمانیکه تروریسم را ریشه کن و مرزهای خود را ایمن سازیم.

همچنین فواد اوکتای، معاون رئیس جمهوری ترکیه، از طریق توییتر متعهد شد که خون سربازان ترکیه هدر نخواهد رفت و تروریست‌ها مجازات خواهند شد.

اخیرا حملات در شمال سوریه افزایش یافته است و آنکارا اغلب یگان‌های مسلح کرد را به تلاش برای ایجاد بی‌ثباتی متهم می‌کند.

ترکیه عملیات نظامی را علیه گروه‌های کرد در شمال سوریه صورت می‌دهد زیرا آنها را بخشی از حزب کارگران کردستان که آنکارا آن را به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه بندی می‌کند، می‌داند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала