هنیه در لبنان: متعهد به آزادی وجب به وجب فلسطین هستیم

© AP Photo / Adel Hana هنیه در لبنان: متعهد به آزادی وجب به وجب فلسطین هستیم
هنیه در لبنان: متعهد به آزادی وجب به وجب فلسطین هستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس اذعان کرد، به وجب به وجب خاک فلسطین تعهد داشته و اسکان در دیگر مناطق جهان را نمی پذیریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سفر دوره‌ ای خود وارد لبنان شد و در فرودگاه بیروت به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

مجازات سنگین مترجم امریکایی به دلیل افشای اسامی مخبرین به حزب الله + جزئیات و عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
مجازات سنگین مترجم امریکایی به دلیل افشای اسامی مخبرین به حزب الله + جزئیات و عکس

اسماعیل هنیه که سفر دوره‌ ای خود را اوایل ماه میلادی جاری آغاز کرده است، در راس یک هیئت بلند پایه متشکل از رهبران این جنبش امروز وارد پایتخت لبنان شد.

وی هدف خود از این سفر را بهره برداری از پیروزی اخیر مقاومت در جنگ شمشیر قدس اعلام و تاکید کرد: سفر به لبنان همواره از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است، چون فرصت مناسبی برای دیدار با مسئولین این کشور از رئیس جمهور گرفته تا رئیس پارلمان و نخست وزیر را فراهم کرده و علاوه بر آن می‌ تواند زمینه دیدار با رهبران گروه‌ های فلسطینی و نیروهای مقاومت و احزاب و تشکل‌ های لبنانی را هم فراهم کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس، ضمن بر شمردن دستور کار سفر تصریح کرد: اقدامات و تجاوزات مستمر اسرائیل که در قدس و دیگر اراضی اشغالی ادامه دارد در کنار  تاکید بر اصول ملت فلسطین به ویژه حق بازگشت و مخالفت با اسکان دائمی در وطن جایگزین از جمله مهم‌‌ترین محورهای گفتگویش در بیروت خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала