صرف نظر اسرائیلی ها از برگزاری "راهپیمایی پرچم"

© AFP 2023 / Jack Guezصرف نظر اسرائیلی ها از برگزاری "راهپیمایی پرچم"
صرف نظر اسرائیلی ها از برگزاری راهپیمایی پرچم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
اشتراک
پس از تهدیدات گسترده گروه های مقاومت فلسطینی، پلیس اسرائیل برگزاری "راهپیمایی پرچم" در قدس را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از المیادین، تهدیدات فلسطین علیه اسرائیل در خصوص برگزاری «راهپیمایی پرچم» توسط شهرک نشینان این کشور در قدس در نهایت نتیجه داد.

آماده باش در اسرائیل بعد از تهدیدات حماس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
آماده باش در اسرائیل بعد از تهدیدات حماس

بر اساس این گزارش، به دنبال تهدیدات گسترده از سوی فلسطین، اسرائیلی ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی عقب نشستند.

پلیس اسرائیل اعلام کرد که به دلیل نگرانی های امنیتی، شهرک نشینان نمی توانند این راهپیمایی را برگزار کنند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای عقب نشینی اسرائیلی ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم را شکستی دیگر برای این کشور قلمداد کرد.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: لغو راهپیمایی پرچم شهرک‌ نشینان در قدس اشغالی، شکستی دیگر برای دشمن صهیونیستی و تثبیت این معادله جدید است که قدس خط قرمز است.

پیشتر، بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل گفته بود، که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس توسط اسرائیلی ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌ العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

وزیر جنگ اسرائیل می‌ گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

گفتنی است، هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه آینده برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اسرائیلی ها در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала