اعتراض سوریه به ورود غیرقانونی هیات‌های فرانسه و هلند به این کشور

© Milli Savunma Bakanlığıاعتراض سوریه به ورود غیرقانونی هیات‌های فرانسه و هلند به این کشور
اعتراض سوریه به ورود غیرقانونی هیات‌های فرانسه و هلند به این کشور   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
اشتراک
وزارت خارجه سوریه ورود غیرقانونی هیات‌های فرانسوی و هلندی به خاک سوریه را نقض آشکار حاکمیت یک کشور مستقل خواند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری سانا به نقل از یک مقام آگاه در این کشور گفت: نمایندگان برخی از کشورهای شریک جنگ علیه سوریه به طور مداوم اقداماتی را انجام می‌دهند که نقض آشکار قوانین بین المللی و تعرض آشکار به حاکمیت جمهوری عربی سوریه است.

 شهر ادلب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
حمله تروریست ها به نظامیان سوریه در ادلب

این منبع افزود:  یک هیات هلندی به سرپرستی به اصطلاح فرستاده ویژه این کشور در خصوص پرونده سوریه به طور غیرقانونی با همدستی شبه نظامیان عضو گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه نظامیان عمدتا کُرد تحت حمایت آمریکا در شرق سوریه)  وارد خاک سوریه شده است به بهانه اینکه اینکه تعدادی از داعشی‌های بازداشتی نزد این شبه نظامیان را تحویل بگیرد.

منبع سوری گفت: یک هیات فرانسوی نیز از موسسه دانیل میتران و شهرداری پاریس به شکلی غیرقانونی و با همدستی شبه نظامیان قسد به شهر قامشلی در استان الحسکه در شمال شرق سوریه رفته است که این اتفاق نیز در راستای دخالت‌های مستقیم فرانسه در خصومت و تجاوز علیه سوریه است.

این منبع گفت: سوریه از جامعه بین المللی و به ویژه سازمان ملل می‌خواهد در قبال نقض آشکار قانون بین المللی است، موضع‌گیری کند و دولت‌های متجاوز علیه سوریه را وادار کند دست از سیاست‌های خرابکارانه خود برای بازنگشتن امنیت و ثبات به سوریه بردارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала