ارتش اسرائیل از حمله به خانه یکی از رهبران بلندپایه حماس خبر داد

© REUTERS / Nir Eliasارتش اسرائیل از حمله به خانه یکی از رهبران بلندپایه حماس خبر داد
ارتش اسرائیل از حمله به خانه یکی از رهبران بلندپایه حماس خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
ارتش اسرائیل به خانه صالح دهمان، یکی از رهبران بلندپایه حماس حمله کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است:" ارتش اسرائیل  اخیراً به خانه صالح دهمان، یکی از رهبران بلندپایه حماس حمله کرده که از آن به عنوان انبار اسلحه برای این سازمان استفاده می شد."

خرابی و آتش سوزی، پیامدهای حملات هوایی در اسرائیل و غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
چندرسانه ای
خرابی و آتش سوزی، پیامدهای حملات هوایی در اسرائیل و غزه

یوناتان کنریکوس، یکی از رهبران سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل  در یک کنفرانس خبری برای خبرنگاران خارجی تاکید کرد ارتش اسرائیل در حال انجام عملیات نابود سازی هدفمند آن  شبه نظامیان گروههای فلسطینی است که علیه اسرائیل فعالیت خصمانه انجام می دهند.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: "من می خواهم تأکید کنم که ما همه تلاش خود را می کنیم تا تلفات غیرنظامیان در نوار غزه را به حداقل برسانیم."

یوناتان کنریکوس خاطرنشان ساخت:"بسیاری اطلاع دادند که اسرائیل یک ساختمان 12 طبقه را در غزه تخریب کرد اما این ساختمان توسط حماس برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و بنابراین به عنوان یک هدف نظامی واجد شرایط بود. هیچ یک از غیرنظامیان آسیب ندیدند. می خواهم تأکید کنم کهتدابیر ویزه ای  ویژه ای اتخاذ کردیم و از جمله نیراندازی هشدار دهنده ، تماس های تلفنی و ارتباط با مردم در محل انجام داده تا اطمینان حاصل شود که هیچ غیرنظامی در ساختمان باقی نمانده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала