حملات حماس تا زمان پایان تجاوزات به قدس متوقف نمی‌ شود

© AFP 2023 / Mahmud Hamsحملات حماس تا زمان پایان تجاوزات به قدس متوقف نمی‌ شود
حملات حماس تا زمان پایان تجاوزات به قدس متوقف نمی‌ شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
عضو ارشد حماس در سخنانی تأکید کرد: تا زمانی که صهیونیستها به تجاوزات خود علیه قدس و مسجدالاقصی پایان ندهند، حملات موشکی مقاومت به مواضع آنها متوقف نمی گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العهد، اُسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس، در خصوص حملات اسرائیل در بیت المقدس، گفت: تا زمانی که اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در قدس متوقف نشود، حملات مقاومت به مواضع این رژیم ادامه می‌ یابد.

دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس گفت: ما به طرف مصری نیز این موضع خود را اعلام کرده ایم و گفته ایم شرط توقف حملات مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی این است که آنها اقدامات خصمانه خود در قدس را متوقف کنند.

گفتنی است، مناطق مختلف فلسطین از جمله نوار غزه، کرانه باختری و قدس روزهای خونینی را طی می‌ کنند. این حوادث که از روز گذشته با حملات ارتش اسرائیل به مسجدالاقصی و محاصره کامل آن آغاز شد به درگیری با نمازگزاران فلسطینی منجر شد.

درگیری بی سابقه‌ ای که بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین طی چند ساعت درگیری ۷۱۴ زخمی برجای گذاشته است.

این درگیری با واکنش مقامات و گروه‌های مختلف فلسطینی مواجه شد تا جایی که گردان‌ های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در حملاتی انتقام‌ جویانه، مناطق مختلف اسرائیل را در تیر رس موشک‌ های خود هدف قرار داد.

اسرائیل نیز در راستای اقدامات تلافی حویانه، مناطق مختلف نوار غزه را شب گذشته بمباران کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала