وزیر دفاع اسرائیل تهدید به بریدن سر خبرنگاری به خاطر ایران کرد

CC BY 2.0 / Israel Defense Forces / 20th Chief of Staff, Lt. Gen. Benny Gantzوزیر دفاع اسرائیل تهدید به بریدن سر خبرنگاری به خاطر ایران کرد
وزیر دفاع اسرائیل تهدید به بریدن سر خبرنگاری به خاطر ایران کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
اشتراک
بنی گانتز در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره وضعیت پیرامون نطنز به وی گفت: سرت را می کنم.

به گزارش اسپوتنیک، کانال سیزدهم تلویزیون اسرائیل گزارش داد: بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل روز دوشنبه در پاسخ به سوالی خطاب به لوید آستین رئیس پنتاگون، درباره وضعیت پیرامون تاسیسات هسته ای ایران در نطنز، قول داد "سر روزنامه نگار را بکَنَد".

تأسیسات نطنز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
چرا اسرائیل دست به خرابکاری زده است؟

در برابر اخبار مربوط به حادثه در تأسیسات هسته ای ایران، وزیر دفاع اسرائیل با همتای آمریکایی خود به پایگاه نیروی هوایی نواتیم (واقع در جنوب اسرائیل) سفر کرد. در این بازدید، خبرنگار کانال ۱۳ اسرائیل یا هلر، از آستین خواست تا به س سوالی درباره نطنز پاسخ دهد، اما گانتز در عوض پاسخ داد: هلر، کله ات را از تنت قطع می کنم".

رئیس پنتاگون به سوال روزنامه نگار پاسخ نداد. آستین برای یک دیدار دو روزه صبح یکشنبه وارد اسرائیل شد. این اولین سفر مقامات عالی رتبه ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن به اسرائیل است.

رئیس پنتاگون در جریان سفر فعلی خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، وزیر دفاع اسرائیل گفتگو کرد و همچنین با رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل آویو کوچاوی دیدار کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала