نیروی هوایی اسرائیل اهداف حماس را مورد اصابت قرار داد

© AP Photo / Sebastian Scheinerنیروی هوایی اسرائیل اهداف حماس را مورد اصابت قرار داد
نیروی هوایی اسرائیل اهداف حماس را مورد اصابت قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرد: نیروی هوایی اسرائیل در پاسخ به موشکی که عصر روز گذشته از نوار غزه فلسطین پرتاب شد، به اهداف نظامی حماس حمله کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در پاسخ به موشکی که شب گذشته از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد، نیروی هوایی اسرائیل به یک کارخانه موشک سازی و اهداف نظامی حماس حمله کرد.

حمله موشکی به بئر السبع همزمان با حضور نتانیاهو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2021
حمله موشکی به بئر السبع همزمان با حضور نتانیاهو

ارتش اسرائیل بیان داشت: حماس مسئولیت کامل اقدامات تروریستی علیه مردم غیرنظامی اسرائیل را بر عهده دارد. موشکی که از نوار غزه شلیک شده بود در نزدیکی شهر بئر السبع، جایی که نخست وزیر اسرائیل و رهبر لیکود بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه، در روز انتخابات به کنست وارد شد، سقوط کرد.

پیش از این، سرویس مطبوعاتی ارتش گزارش داده بود که ارتش پرتاب یک موشک از نوار غزه به سمت خاک اسرائیل را شناسایی کرده است، سیستم هشدار فقط در مناطق باز کار می کند.

خبر حمله به تأسیسات حماس زمانی منتشر شد که نتانیاهو در ستاد حزب لیکود با هواداران خود صحبت کرد و بر اساس نظرسنجی با اختلاف زیاد در انتخابات پیروز شد.

بیست و چهارمین انتخابات کنست چهارمین انتخابات پیاپی متوالی پس از رای گیری قانونگذار به انحلال خود بود. در پایان انتخابات، رهبر حزب برنده باید سعی کند یک ائتلاف اکثریت را تشکیل دهد. برای انجام این کار، وی نیاز به حمایت حداقل ۶۱ از ۱۲۰ نماینده پارلمان دارد .برای ورود به کنست، یک حزب باید حداقل چهار کرسی کسب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала