امارات متحده عربی اولین سفیر خود را در اسرائیل منصوب کرد

© Alkhalijonline.netامارات متحده عربی اولین سفیر خود را در اسرائیل منصوب کرد
امارات متحده عربی اولین سفیر خود را در اسرائیل منصوب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
اشتراک
روز یکشنبه محمد محمود الخوجه به عنوان نخستین سفیر امارات متحده عربی در اسرائیل در مقابل محمد بن راشد نخست وزیر این کشور سوگند یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر اطلاع رسانی دولت دبی در توییتر خود اعلام کرد که امارات متحده عربی محمد محمود الخوجه را به عنوان اولین سفیر این کشور در اسرائیل منصوب کرده است.

به تعویق افتادن دوباره سفر نتانیاهو به امارات و بحرین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2021
به تعویق افتادن دوباره سفر نتانیاهو به امارات و بحرین

نخست وزیر امارات گفت: برای شما در مأموریت تقویت روابط دوستانه بین کشورمان و دولت اسرائیل برای حفظ منافع مشترک دو کشور و ملت و همچنین تقویت فرهنگ صلح، تحمل و همزیستی بین دو کشور منطقه آرزوی موفقیت دارم.

در پایان ژانویه، کابینه وزیران امارات افتتاح سفارت این کشور در اسرائیل را تصویب کرد، اما نه در بیت المقدس، جایی که سفارت ایالات متحده و تعدادی دیگر از کشورها منتقل شد، بلکه در تل آویو بود، تا به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد که در مورد ایجاد یک کشور مستقل فلسطین با پایتختی در بیت المقدس شرقی تصویب شده است، زیر سوال نبرد.

در اواخر ژانویه، اسرائیل سفارت خود را در ابوظبی و سرکنسولگری این کشور در دبی افتتاح کرد که امارات متحده عربی در سپتامبر سال گذشته توافق نامه ای را با اسرائیل از طریق ایالات متحده در مورد به رسمیت شناختن این کشور و عادی سازی کامل روابط امضا کرد. ایتان نائی سفیر اسرائیل در امارات شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала