انصارالله یمن به اسرائیل هشدار جدی داد

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisانصارالله یمن به اسرائیل هشدار جدی داد
انصارالله یمن به اسرائیل هشدار جدی داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن: در صورتی که اسرائیل اقدام گستاخانه ای انجام دهد که بر یمن تاثیر بگذارد، منافع اسرائیل و شرکای آن در دریای سرخ در تیررس ماست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از المیادین، وزارت خارجه یمن اعلام داشت: دولت نجات ملی هشدار به اسرائیل هشدار می‌ دهد که هرگونه اقدام تحریکانه در منطقه جنگ زیان باری را به دنبال خواهد داشت.

عادل الجبیر به تشکیل دولت جدید در یمن واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران
عادل الجبیر به تشکیل دولت جدید در یمن واکنش نشان داد

وزارت خارجه افزود: اسرائیل باید مراقب اوضاع در مناطق تحت سیطره غیرقانونی خود بوده و دست از تهدید کشورهای منطقه بردارد.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، در صورتی که اسرائیل اقدام گستاخانه ای انجام دهد که بر یمن تاثیر بگذارد، منافع اسرائیل و شرکای آن در دریای سرخ مورد هدف ماست.

روز گذشته روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: امارات عربی متحده و اسرائیل در جزیره سقطری (واقع در جنوب یمن) قصد ایجاد پایگاه نظامی مشترکی دارند تا کشتی ‌ها را در دریای مَکران و تنگه باب المندب و شاخ آفریقا رصد کنند.

در همین زمینه جلال الرویشان معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در امور دفاعی و امنیتی با تاکید بر اینکه هر گونه حماقتی از سوی ائتلاف عبری-عربی در دریای سرخ آتش جنگ بزرگی را در آنجا شعله ور خواهد کرد، گفت که اسرائیل و رژیم‌ های سازشگر هرگز به مقاصد خود دست نمی ‌یابند.

معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن افزود: رژیم صهیونیستی از همان ابتدا از جنگ علیه یمن با پشتیبانی لوجستیکی حمایت کرد. آنها اکنون سعی دارند با ایجاد خطر و تهدید برای رژیم های سازشکار رابطه سران آنها را برای تامین تجهیزات نظامی جذب خود کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала