شرکت هوایی فلای دبی از اسرائیل عذرخواهی کرد

© Flickr / Woodys Aeroimagesشرکت هوایی فلای دبی از اسرائیل عذرخواهی کرد
شرکت هوایی فلای دبی از اسرائیل عذرخواهی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری رسمی امارات در بیانیه ‌ای به نقل از شرکت هوایی فلای دبی در رابطه با سرگردانی مسافران اسرائیلی عذرخواهی و تأکید کرد که سیاست این کشور در پذیرش مسافران از این کشور تغییر نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، شرکت هوایی فلای دبی امارات، شامگاه روز دوشنبه، در بیانیه‌ ای از اسرائیل عذرخواهی کرد.

آغاز رسمی صدور ویزای امارات برای شهروندان اسرائیل - اسپوتنیک ایران
آغاز رسمی صدور ویزای امارات برای شهروندان اسرائیل

ماجرا از آنجا شروع شد که منابع خبری اسرائیل، صبح امروز، گزارش دادند که حدود دویست مسافر از ساکنان اسرائیل در فرودگاه بین ‌المللی دبی سرگردان شده‌ اند و سفر آنها تأخیر داشته است.

پس از این گزارش،‌ خبرگزاری رسمی وام امارات، در واکنش به گزارش رسانه ‌های اسرائیلی به نقل از شرکت "فلای دبی" از اسرائیلی ها عذرخواهی کرد و گفت که این شرکت در حال بررسی علل تأخیر و مطمئن شدن از نبود هر گونه مشکل احتمالی در سفرهای آتی است.

در بخش پایانی گزارش خبرگزاری رسمی امارات نوشته شده است: در سیاستی که به شهروندان اسرائیلی اجازه ورود می ‌دهد، تغییری ایجاد نشده و امارات متحده عربی به آنها در خاک خود خوش‌ آمد می ‌گوید.

منابع خبری اسرائیل صبح امروز در این خصوص گزارش داده بودند که مسافران در فرودگاه دبی توقیف شده ‌اند و علت این توقیف ویزاهای سازماندهی نشده گزارش شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала