همسر عرفات: اگر یادداشت‌های همسرم را فاش کنم، برخی مقامات رسوا خواهند شد

© AP Photo / Marty Lederhandlerهمسرعرفات: اگر یادداشت‌های همسرم را فاش کنم، برخی مقامات رسوا خواهند شد
همسرعرفات: اگر یادداشت‌های همسرم را فاش کنم، برخی مقامات رسوا خواهند شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سها عرفات، همسر یاسر عرفات، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌و‌گو با شبکه اسرائیلی «کان» ادعا کرد اطلاعاتی در دست دارد که می‌تواند برخی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین را رسوا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  افکارنیوز، همسر یاسر عرفات همچنین ادعا کرد که برخی مقامات تشکیلات خودگردان به علت پُستی که به تازگی در اینستاگرام منتشر کرده است، او را تهدید کرده‌اند.

پیشتر، پایگاه خبری «میدل ایست مانیتور» گزارش داده بود که سها عرفات ۵۷ ساله که از سال ۲۰۰۴ دیگر در فلسطین زندگی نمی‌کند، از طرف فلسطینی‌ها به خاطر سوزاندن پرچم و تصاویر رهبران امارات از جمله «محمد بن زاید»، ولی‌عهد این کشور عذرخواهی کرده بود و این تصاویر را «نمادهای کشور محبوب امارات متحده عربی» خوانده بود.

سها عرفات در گفت‌و‌گو با کان مدعی شده است که تشکیلات خودگردان برای اعضای خانواده او مزاحمت ایجاد کرده‌اند. او همچنین گفت که برادرش را که به عنوان سفیر فلسطین در قبرس فعالیت دارد، به علت خودداری از راه اندازی مراسمی در مخالفت با امارات در سفارت فلسطین، به رام‌الله فراخوانده‌اند.

مشاور عرفات گفت که عربستان سعودی در قتل رئیسش مشارکت داشته است - اسپوتنیک ایران
مشاور عرفات گفت که عربستان سعودی در قتل رئیسش مشارکت داشته است

او در ادامه اظهاراتش گفت: «آیا می‌خواهید خانواده یاسر عرفات را نابود کنید؟.. ما قوی‌تر از آنها هستیم. خانواده یاسر عرفات می‌تواند در مقایسه با هواداران تشکیلات خودگردان، هواداران بیشتری جمع کند».

سها عرفات مدعی شد که اگر تشکیلات خودگردان فلسطین به اقداماتش علیه او ادامه دهد، بسیاری از مقامات تشکیلات را رسوا خواهد کرد زیرا عرفات یادداشت‌هایی از خود بر جای گذاشته است که می‌تواند «درهای جهنم را بر روی این افراد» باز کند. او همچنین ادعا کرد: «تنها کافی است بخشی از آنچه می‌دانم را افشا کنم. آنها را مقابل فلسطینیان خواهم سوزاند».

همسر یاسر عرفات همچنین گفت که «انتصار ابوعماره» مدیر دفتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، او به عنوان یک خائن به مردم معرفی کرده است. او در عین حال گفت که به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان اعتماد دارد؛ اما اطرافیان عباس به او اطلاعات نادرست می‌دهند.

سها عرفات از محمود عباس خواست که از او حمایت کند، پیش از اینکه او از رؤسای دیگر کشورها بخواهد که این کار را برای او انجام دهند.

او همچنین درباره قطع مستمری «ده هزار یورویی» ماهیانه که او و دخترش دریافت می‌کنند، هشدار داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала