آیا در قطر کودتا رخ داده است؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیا در قطر کودتا رخ داده است؟
آیا در قطر کودتا رخ داده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پی پیام‌های منتشر شده در مورد وقوع کودتا در قطر، خبرنگاران مشاهدات خود را از اوضاع در دوحه، پایتخت این کشور گزارش کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مشاهدات خبرنگار اسپوتنیک در سفر به دوحه،  پایتخت قطر اوضاع در قطر آرام است و هیچ چیزی نشان از درستی پیام های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر وقوع کودتای دیشب در این کشور ندارد.

امیر قطر - اسپوتنیک ایران
نخست وزیر قطر استعفا داد

پیش از این، ویدئویی در شبکه های اجتماعی ظاهر شد که گفته می شود اوایل صبح دوشنبه در الوکره ساخته شده است، جایی که صدای تیراندازی شنیده می شد. در زیر ویدئوی نامبرده نوشته شده بود که به به نظر می‌رسد در قطر، كودتا از جانب نخست وزیر با نفوذ سابق حمد بن جاسم آل ثانی آغاز شده است كه شركت وی طبق گفته های منبع ناشناس در شبکه های اجتماعی به تازگی مورد بررسی قرار گرفته است.

 همانطور که یک منبع در وزارت امور خارجه قطر پیش از این گفته بود، گزارش های مربوط به کودتا در این کشور یک جریان اطلاعاتی است.

همانطور که خبرنگاران گزارش می کنند، هیچ خودروی پلیس یا دیگر سازمانهای اجرای قانون مشاهده نمی شوند، حتی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی ه در خیابان ها دیده نمی شوند. در نزدیکی کاخ امیر هیچ گونه فعالیت غیرمعمول یا افزایش تعداد محافظان وجود ندارد.

همچنین با وجود محدودیت های فعلی در کشور به دلیل وجود کرونا‌ویروس، ترافیک در الوکره بسیار سنگین است، اما اتومبیل های پلیس یا دیگر دستگاه های اجرای قانون مشاهده نشده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала