مرز ایران و عراق بسته شد

© Photo / IRNAمرز ایران و عراق بسته شد
مرز ایران و عراق بسته شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل گمرک ایلام از بسته شدن مرز مهران و معطلی تعداد زیادی از کامیون های حامل بارهای صادراتی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب ، کشور عراق پیشتر با توجه شیوع ویروس کرونا، از بسته شدن مرز‌های خود با ایران تا اطلاع ثانوی خبر داده بود.

روح الله غلامی مدیرکل گمرک ایلام در نامه‌ای به مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران از بسته شدن مرز مهران برای صادرات به عراق خبر داده است.

در این نامه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ آمده است‌: احتراما با عنایت به مشکلات حادث شده در گمرک عراق و عدم ورود کامیون خالی عراقی جهت بارگیری محموله‌های صادراتی به محوطه تجاری و همچنین معطلی بیش از ۱۰۰۰ کامیون در پارکینگ، خواهشمند است دستور فرمایی تا اطلاع ثانوی از ارسال کالا به مقصاد این گمرک خودداری نمایند. بدیهی است به محض رفع مشکل در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

​یادآور می شود بتازگی کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که 10 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به 28 نفر رسیده است.

جهانپور در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: 10 مورد جدید ویروس کرونا ثبت شده و تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس به 28 مورد رسیده است.

از تعداد کل افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایران، 5 نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است که اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی ، مقامات چینی از شیوع ذات الریه با منشا ناشناخته در شهر ووهان  در  استان هوبی این کشور خبر دادند. عامل ایجاد کننده این بیماری نوع جدیدی از ویروس کرونا تشخیص داده شد.  11 فوریه سازمان بهداشت جهانی به این بیماری نام کووید -19 داد.

22فوریه ، تعداد مبتلایان  به این بیماری در چین از 76 هزار نفر فراتر رفته است . تا به حال 2345 نفر فوت کرده و  بیش از 20 هزار بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا درمان شده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала