اداره بنادر کویت رفت و آمد به ایران را متوقف کرد

© Sputnik / Pavel Gerasimov /  مراجعه به بانک تصاویر اداره بنادر کویت رفت و آمد به ایران را متوقف کرد
اداره بنادر کویت رفت و آمد به ایران را متوقف کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اداره بنادر كويت پس ازموارد ابتلا به نوع جدید كرونا ويروس در ايران و مرگ دستکم دو نفر از بیماران ، حمل و نقل مسافر از ايران و به ایران از طريق بنادر اين كشور را متوقف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه اداره بنادر كويت آمده است: "این تصمیم یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع احتمالی این بیماری  در بین مسافران است."

پیشتر شرکت هواپیمایی ملی Kuwait Airways  کویت نیز از اوایل روز پنجشنبه پروازهای  کویت به ایران را متوقف کرده بود . وزارت بهداشت کویت از شهروندان این کشور خواست که پس از ثبت موارد ابتلا به نوع جدید کرونا ویروس و فوت دو نفربر اثر ابتلا به  این بیماری در شهر قم  به آنجا سفر نکنند. در عین زمان ، وزارت بهداشت کویت دستور داد تا همه بازگشتگان از شهر قم را قرنطینه كنند.

قم - اسپوتنیک ایران
تعطیلی تمام مدارس قم به دلیل شیوع ویروس کرونا

یاداور می شود دیروز وزارت بهداشت ایران از کشف سه مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در ایران خبر داد.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران گفت: سه مورد مشکوک به ویروس کرونا در ایران کشف شده است. وی بستری شدن سه بیمار در قم و اراک را تأیید کرد. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران همچین اعلام کرد که این سه نفر، ایرانی هستند.

پیش از این کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از فوت دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهر قم خبر داده بود.

در اواخر ماه دسامبر ، مقامات چینی از شیوع ذات الریه با منشا ناشناخته در شهر ووهان در استان هوبی این کشور خبر دادند. عامل ایجاد کننده این بیماری نوع جدیدی از ویروس کرونا تشخیص داده شد.  11 فوریه سازمان بهداشت جهانی به این بیماری نام کووید -19 داد.

21 فوریه ، تعداد مبتلایان  به این بیماری چین از 75 هزار نفر فراتر رفت .  2236 نفر فوت کردند و  18.2 هزار بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا درمان شده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала