حمله موشکی به مقر نظامیان ایرانی در مرز سوریه و عراق

© AP Photo / Can Erok/DHA-Depo Photosحمله موشکی به مقر نظامیان ایرانی در مرز سوریه و عراق
حمله موشکی به مقر نظامیان ایرانی در مرز سوریه و عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حمله به قرارگاه نظامیان سپاه پاسداران ایران در بوکمال در نزدیکی مرز سوریه و عراق توسط هواپیماهای ناشناخته انجام گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی الحدس، قرارگاه نظامیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، واقع در شمال شرقی سوریه، توسط هواپیماهای ناشناخته مورد حمله قرار گرفت.

حمله موشکی به انبار تسلیحات سپاه در سوریه - اسپوتنیک ایران
حمله موشکی به انبار تسلیحات سپاه در سوریه

به گفته کانال تلویزیونی الحدس روز یکشنبه، نیروی هوایی اسرائیل می توانسته حمله کرده باشد. حداقل پنج سرباز کشته شدند و زخمی نیز در حمله وجود داشته است. هنوز اظهارنظر رسمی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد این حمله دریافت نشده است.

قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه فرودگاه نظامی الحمدان در شهر بوکمال در مرز سوریه و عراق واقع شده است. در تاریخ 4 دسامبر، حمله به انبار تسلیحات ایران در این قرارگاه و همچنین به مواضع نیروهای ایرانی در مجاورت مرکز استان دیرالزور (420 کیلومتری دمشق) انجام شد. گزارشی از تلفات در میان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش نشده است.

بوکمال توسط نیروهای سوری از تروریست های گروه دولت اسلامی در نوامبر سال 2017 آزاد شد. با تصمیم دیوان عالی فدراسیون روسیه در 29 دسامبر 2014، گروه داعش (دولت اسلامی عراق و شام) به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شد. فعالیت های این گروه در روسیه ممنوع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала