حمله هوایی اسرائیل به اهدافی در غزه

© AFP 2023 / Said Khatibحمله هوایی اسرائیل به اهدافی در غزه
حمله هوایی اسرائیل به اهدافی در غزه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده های اسرائیلی بامداد روز شنبه به مناطقی از نواره غزه حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از معا، جنگنده‌ های اسرائیل، بامداد امروز شنبه با پرتاب 3 فروند موشک، پایگاهی در شهرک "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه را مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن، این پایگاه کاملا در آتش سوخت و خسارات مادی زیادی به اموال مردمی، که در مجاورت پایگاه بودند، وارد شد. توپخانه و جنگنده‌ های اسرائیلی، اواخر شب گذشته نیز دو پایگاه در شرق شهر غزه را مورد حمله قرار دادند.

حمله جنگنده‌های اسرائیل به شمال غرب غزه - اسپوتنیک ایران
حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه

رسانه‌ های اسرائیلی نیز ادعا کردند که یک راکت در منطقه باز در "اشکول" اصابت کرده که تلفاتی نداشته است و همچنین، آژیرهای خطر در شهرک "عسقلان" به صدا درآمدند. در همین رابطه، ارتش اسرائیل مدعی شد این چهارمین راکتی است که طی یک هفته به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌شود.

تلویزیون "المیادین" نیز گزارش داد که به دنبال تیراندازی نیروهای اسرائیلی عصر جمعه در شرق شهرک "خزاعه" در جنوب نوار غزه، یک کودک شهید و 5 تن دیگر جراحت دیدند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که "فهد محمد الاسطل" کودک 16 ساله در جریان مشارکت در راهپیمایی بازگشت در مرزهای نوار غزه، از ناحیه شکم هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و در نتیجه این جراحت، جانش را از دست داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала