اعلام تصمیم فیفا درباره محل بازی ایران و عراق

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر سقوط فوتبال ایران در رده‌بندی فیفا
سقوط فوتبال ایران در رده‌بندی فیفا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در تاریخ مقرر در بصره و با مسئولیت فدراسیون عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است ۲۳ آبان در شهر بصره برگزار شود. با این حال برگزاری این مسابقه تحت تاثیر اتفاقات سیاسی عراق و ناآرامی های این کشور قرار گرفته است.

طی روزهای گذشته مسابقات هفته پنجم لیگ عراق به تعویق افتاد و تیم مولودیه الجزایر زیر بار برگزاری مسابقه با تیم نیروی هوایی عراق در یک جام عربی نرفته است.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار مرحله مقدماتی فوتبال جوانان را که قرار بود با حضور چند کشور در عراق برگزار شود، لغو کرد.

مجموع این اتفاقات و تداوم ناآرامی ها باعث شده تا گمانه زنی ها از تغییر زمان یا مکان بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق هم بالا بگیرد. هرچند فدراسیون فوتبال عراق بارها اعلام کرده که این بازی در تاریخ و مکان اعلام شده برگزار می شود، یک هیات چند نفره از فدراسیون ایران برای بررسی شرایط بصره عازم عراق شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала