واکنش پرسپولیسی ها به ادعای رسانه عربستانی

© Photo / IRNAباشگاه پرسپولیس تهران
باشگاه پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئولان باشگاه پرسپولیس ادعای عربستانی ها مبنی بر رشوه دادن سرخپوشان در سال 2015 به داور چینی را کذب دانستند و تاکید کردند که طرح چنین اخباری فقط برای ملتهب کردن فضا است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، روز شنبه یکی از رسانه های عربستان سعودی خبری عجیب را مبنی بر رشوه دادن پرسپولیس به داور چینی در سال 2015 منتشر کرد.
این رسانه مدعی شده که «تیم النصر که سه شنبه هفته جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد از الوصل امارات پذیرایی می کند، انتظار می رود شکایت خود را در رابطه با تعیین «مای مانینگ» داور چینی برای این بازی تسلیم ای اف سی کند. 
النصری ها خاطرات خوبی از این داور چینی ندارد؛ داوری که پیش تر به گرفتن رشوه از باشگاه پرسپولیس ایران در جریان دیداری در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015، متهم و چهار ماه از فعالیت معلق شد.» 
محمود خوردبین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به این خبر گفت: واقعا از انتشار چنین اخباری متاسفم چرا که کاملا هدف آنها از انتشار چنین اخباری مشخص است.
وی افزود: عربستانی ها فقط برای ملتهب کردن فضا چنین اخباری را منتشر می کنند چرا که در سطح بین المللی اصلا این اتفاق برای هر تیمی بعید است و دیگر در فوتبال روز دنیا رقم خوردن چنین اتفاقاتی به دور از واقعیت است. آنها می خواهند جو را ملتهب کنند.
سرپرست وقت پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه باید پیگیر این موضوع باشد تا جواب دندان شکنی را به این ادعا بکند.
امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به این مساله واکنش نشان داد.
این مقام مسئول با اشاره به این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این موضوع کاملا کذب است چرا که اصلا نیازی ندارد که دست به چنین کارهایی بزند و تیم در مستطیل سبز جواب آنها را داده و خواهد داد.
وی افزود: پرسپولیس در تمام این سال ها از داوری بیشترین ضربه را خورده و خود ما طی نامه نگاری هایی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دادیم خود آنها هم به این موضوع اذعان داشته اند. پرسپولیس در حال حاضر نایب قهرمان آسیا است و همه چیز را در زمین ثابت می کند.
حسینی در پایان گفت: مطمئنا اگر مدیریت صلاح بداند، ما و کمیته حقوقی پیگیر این موضوع خواهیم بود.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала