ایران در سوریه می ماند

© AFP 2023 / Atta Kenareایران در سوریه می ماند
ایران در سوریه می ماند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با مضحک و خنده دار دانستن تهدیدات اخیر نخست وزیر اسرائیل گفت: جمهوری اسلامی ایران مستشاران نظامی و انقلابی و نیز تجهیزات و سلاح هایی را که در سوریه دارد حفظ می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، سردار سرلشگر «محمد علی جعفری» در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر نخست وزیر اسرائیل مبنی بر این که چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه می دهد، با مضحک و خنده دار دانستن این تهدید و تاکید بر اراده جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ آنچه در سوریه دارد ، اظهارداشت: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی که برای آموزش و توانمند سازی مبارزین مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه در این کشور اسلامی داریم را حفظ خواهیم کرد.
وی به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اشاره کرد و افزود: اگر وی گفته است که «ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد»، منظورشان این بوده که ایران یگان نظامی در سوریه ندارد و شما خوب می‌دانید که اقتدار و ابهت یگان های نظامی این کشور به حدی است که اگر حضور حتی یکی از آنها را در سوریه ببینید از ترس قالب تهی خواهید کرد.
ادعای جدید اسرائیل درباره هدف ایران در سوریه - اسپوتنیک ایران
ادعای جدید اسرائیل درباره هدف ایران در سوریه
فرمانده کل سپاه خطاب به نتانیاهو تاکید کرد: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به حساب نمی آوریم ؛ بدانید اگربرابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می کنیم ،حکمتی بزرگ در آن نهفته است.
سرلشگر جعفری با بیان این که بی شک شما در آینده ای نه چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد، تصریح کرد: فقط بدانید که با دم شیر بازی می کنید!، بترسید از روزی که موشک های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.
یادآور می شود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل همچنین خاطر نشان ایران دروغ می‌گوید حتی زمانی که اعلام می کند،عملیات فرستادن ماهواره به فضا ناموفق بوده است.
نخست وزیر اسرائیل بیان داشت: «من به شما می‌گویم سریعتر از سوریه خارج شوید. ما حملاتمان را متوقف نخواهیم کرد.»
وی همچنین گفته های مقام‌های ایرانی در این خصوص که ایران فقط مشاور نظامی به سوریه ارسال کرده و حضور نظامی منظم در خاک سوریه ندارد را درست ندانست.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала