احساس شادی و درد آزاد شدگان ازاسارت تروریست ها در غوطه شرقی

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر احساس شادی و درد آزاد شدگان ازاسارت تروریست ها در غوطه شرقی
احساس شادی و درد آزاد شدگان ازاسارت تروریست ها در غوطه شرقی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز 12 آوریل ارتش سوریه منطقه غوطه شرقی را بطور کامل آزاد کرد. اسپوتنیک با آزاد شدگان ازاسارت تروریست ها در غوطه شرقی به گفتگو پرداخت.

مروت سلیم، زن 38 ساله آزاد شده از زندان "التوبه" در غوطه شرقی پس از 5 سال حبس می گوید: امروز ما دوباره به دنیا آمده ایم. آخر دیگر از دیدار دوباره با خویشاوندان و نزدیکان خود ناامید شده بودیم".
خانم مروت سلیم همچون دیگر زندانیان طی مدت حبس خود مورد شکنجه و آزار قرار داشته و با محرومیت های گوناگونی روبرو بود. وی می گوید هنوز نمی تواند باور کند که آزاد شده است و هم احساس شادی وهم احساس درد می کند چون احساس درد و هراس طی مدت حبس به اعماق وجودش رسوخ کرده است.
عبداللطیف محمد سعید، نظامی 23 ساله، یکی دیگر اززندانیان می گوید زندانیان در شرایط غیر انسانی و بسیار دشواری زندگی می کردند. آنها از یک طرف بطور دائمی با خطر شکنجه و ضرب و شتم روبرو بوده و به این خاطر احساس ترس می کردند و از طرف دیگر هر روز به کار طاقت فرسای حفر سنگر ها و تونل ها اشتغال داشتند.
فاطمه سلیم می گوید شبه نظامیان عضو گروه "جیش الاسلام" پس از هر ناکامی خود در نبردها با نیروهای دولتی از زندانیان انتقام گرفته و مخصوصا نظامیان سابق را کتک می زدند.
تروریست ها همچنین از محبوسان زندان "التوبه" به عنوان سپر زنده برای چلوگیری از حملات نیروهای دولتی سوریه استفاده می کردند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала