روایت های دردناک عروس های داعشی از زبان خودشان

© REUTERS / Safin Hamedروایت های دردناک عروس های داعشی از زبان خودشان
روایت های دردناک عروس های داعشی از زبان خودشان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زنان عضو داعش و بیوه های اعضای این گروهک که از اسارت گریخته اند ، وضعیت دردناک خود را در مناطق تحت اشغال داعش توصیف کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،دیلی‌میل اطلاع داد: زنان و بیوه های داعش که از اسارت این گروه تروریستی فرار کرده اند واقعیت زندگی خود را روایت کردند.
این زنان بعد از شکست های داعش در سوریه و عراق با کمک قاچاقچیان فرار کردند. به نظر می رسد که تعدادی از این زنان در یک اردوگاه در 30 مایلی شمال رقه در سوریه زندانی هستند.
طبق گزارش سی‌ان‌ان یکی از این زنان که از فرانسه به داعش پیوسته بود، شرح داد که از بازگشت به اروپا به همراه پسر 14 ماهه‌اش ناامید شده بود. او می‌گوید داعش به او وعده داده بود که یک زندگی جدید و یک همسر وفادار خواهد داشت اما با کسانی مواجه شد که غرق در «ارتباطات جنسی» بودند. او می‌گوید زن‌ها در جلسه‌های دوست‌یابی 20 دقیقه‌ای شرکت می‌کردند تا به عنوان همسر عناصر داعش انتخاب شوند.
مردان و زنان رزومه‌هایی را می‌نوشتند و نام، سن خود و همچنین مشخصات همسری که مورد نظرشان بود را وارد آن می‌کردند. سپس در جلسات 15 تا 20 دقیقه‌ای با هم صحبت می‌کردند و اگر دو طرف راضی بودند ازدواج می‌کردند.
این زن پس از مرگ همسرش، 4600 پوند به قاچاقچیان داد تا او را فراری دهند و آرزو می کند
3 خواهر اهل اندونزی نیز که با امید ازدواج با مردان «مسلمان واقعی»، پول هنگفتی را برای ورود به مناطق تحت اشغال داعش پرداخت کردند. آنها می‌گویند با این تفکر که تحت خلافت داعش به خدمات بهداشتی و تحصیلات رایگان می رسند به سوریه سفر کردند. اما این سه خواهر هرگز با مردان داعشی ازدواج نکردند. یکی از این سه خواهر می‌گوید: «داعشی‌ها می‌گویند برای خدا می‌جنگند؛ اما در ذهن آنها فقط زن و ارتباط جنسی وجود دارد».
یک معلم سوری که بیوه شده است نیز با اشاره به شرایط نامناسب خود می‌گوید: «خودم نمی توانم خودکشی کنم و می خواهم کسی من را بکشد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала