تشکیل سپاه مبارزه با تروریسم در ارتش سوریه

© Sputnik / Mikhail AlaeddinСотрудники правоохранительных органов дежурят в районе гуманитарного коридора, подготовленного для вывода мирных жителей и боевиков, в восточном Алеппо в Сирии
Сотрудники правоохранительных органов дежурят в районе гуманитарного коридора, подготовленного для вывода мирных жителей и боевиков, в восточном Алеппо в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ارتش دولتی سوریه سپاه جدید ضربتی برای مبارزه با تروریسم تشکیل می شود که احیای امنیت و ثبات در سراسر کشور از جمله وظایف آن خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی "روسیه 24"، ارتش سوریه اعلام کرده چنین تدبیری در پاسخ به پیشرفت سریع رویدادها و با هدف مساعدت به موفقیت های نیروهای مسلح دولتی انجام شده است. یگان جدید به نام "سپاه ضربتی پنج" بطور کامل متشکل از داوطلبان خواهد بود.
در این میان یک بالگرد ارتش دولتی سوریه شش هزار نامه نوشته شده توسط دانش آموزان مدارس را که در آنها همه به صلح فرا خوانده می شوند، به شرق شهر حلب پرتاب کرد. به گزارس مرکز روسی مصالحه طرفهای متخاصم، طی شبانه روز اخیر ده نفر از افراد غیر نظامی و هفت شبه نظامی از محلات تحت محاصره حلب خارج شده اند.
بازگشت مردم به یکی از محلات آزاد شده از تروریست ها در حلب به موازات مین روبی خانه های این محله از سوی نظامیان سوری آغاز شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала