تروریست ها تظاهرکنندگان بی گناه در حلب را به رگبار بسته و به آنها اجازه خروج از شهر را نمی دهند

© AFP 2023 / George Ourfalianتروریست ها تظاهرکنندگان بی گناه در حلب را به رگبار بسته و به آنها اجازه خروج از شهر را نمی دهند
تروریست ها تظاهرکنندگان بی گناه در حلب را به رگبار بسته و به آنها اجازه خروج از شهر را نمی دهند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تظاهرات مردمی علیه تروریست ها در مناطق شرقی حلب همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی رسمی وزارن دفاع روسیه "ایگور کاناشنکوف" امروز اعلام کرد، مردم و ساکنان بی گناه شهر حلب تقاضا دارند تا به آنها اجازه خروج از شهر داده شود ولی تروریست ها درپاسخ، آنها به رگبار بسته و اقدام به برگزاری اعدام های مختلف در ملاء عام می نمایند.
وی افزود:
"برای مثال، تروریست ها در منطقه حیدریه، گروهی از تظارکنندگان را به آتش گلوله بستند که در این حادثه 17 نفر جان خود را از دست داده و ده ها نفر زخمی شدند. تروریست های افراطی همچنین ده ها مرد را گویی از برگزار کنندگان این راهپیمایی بوده اند را به محل نامعلومی برده و عصر همان روز به رگبار بستند."
شبه نظامیان تروریست تلاش می کنند تا با ایجاد خوف و وحشت در میان مردم، کنترل اوضاع را در دست گرفته و تظاهرات را سرکوب کنند. آنها از خشن ترین راه ها برای عدم اجازه خروج مردم از شهر استفاده می کنند. آنها در این رابطه تمامی مسیرهای خروجی را مین گزاری کرده و در نقاط عبوری و بر روی سقف خانه های مجاور، تک تیرانداز مستقر کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала