اتهام لندن به مسکو در خصوص سوریه یک پنی هم ارزش ندارد

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationاتهام لندن به مسکو در خصوص سوریه یک پنی هم ارزش ندارد
اتهام لندن به مسکو در خصوص سوریه یک پنی هم ارزش ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کناشنکوف ، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ، وجود عکس های ماهواره ای نزد بریتانیا را رد کرد ، عکس هایی که به نظر می رسد حضور روسیه در حمله به کاروان کمک های بشر دوستانه به سوریه در تاریخ 19 سپتامبر را نشان می دهد.

بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا پیشتر بیانیه ای در این خصوص ترتیب داده بود.
به گزارش اسپوتنیک ، نماینده وزارت دفاع روسیه گفت: " بوریس جانسون در نقش بازیگر پشت صحنه می درخشد، کسی که با یک ماه تاخیر، پس از بررسی عکس های ماهواره ای که در دسترس عموم قرار دارد ، روسیه را متهم می کند. آقای جانسون، می تواند این سایت در دسترس عموم را باز کرده و عکس ها را به هر کسی که می خواهد نشان دهد."
وی تاکید نمود که هیچ هواپیمای روسی در منطقه کاروان کمک های بشر دوستانه ای که 19 سپتامبر سازمان ملل متحد به دو منطقه مسکونی در استان حلب و حمص فرستاد ، نبودند. ایگور کناشنکوف خاطر نشان می کند: " این حقیقت است. تمامی شواهدی که به شما ارائه می شود یک پنی هم ارزش ندارد وقتی کسی واقعا به این عکس ها دسترسی داشته باشد. "
ژنرال افزود که مدارک واقعی و عینی در خصوص اوضاع هوایی در منطقه حلب عصر همان روز در دستان نظامیان روسی است که می دانند دلیل واقعی علاقه و توجه به این موضوع از طرف همکاران آمریکایی چیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала