لاوروف : آمریکا قصد ندارد به تروریست ها در سوریه حمله کند

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationلاوروف : آمریکا قصد ندارد به تروریست ها در سوریه حمله کند
لاوروف : آمریکا قصد ندارد به تروریست ها در سوریه حمله کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای بیان داشت : مسکو مطمئن نیست که آمریکا قصد حمله به تروریست های " جبهه النصره" را داشته باشد.

این وزیر یادآوری نمود که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا علنا گفت: ممکن است کسی که تروریست نیست بخواهد محدوده ی تحت اشغال " جبهه النصره" را ترک کند.
ولید معلم ، وزیر امور خارجه سوریه نیز بیان داشت که واشنگتن از ابتدا قصد نداشت توافق بدست آمده با مسکو و دمشق را اجرا کند. به گفته ی وی ، آمریکا به روشنی نمی خواهد بر متحدین خود یعنی به اصطلاح ائتلاف فشار بیاورد.
وزیر امور خارجه سوریه گفت: " اگر آمریکا واقعا می خواست راه حلی در سوریه بیابد ، آنرا پیدا کرده بود. نمی توان گفت که آمریکا نمی تواند به عربستان سعودی ، قطرو یا ترکیه فشار نیاورد. گروهک هایی که خود را آشتی طلب می نامند و فقط در حلب هستند اعلام کردند که به آتش بس ملحق نمی شوند. آنها تقریبا 300 بار رژیم آتش بس را نقض کرده و ساکنین غیر مسلح و نظامیان را کشته اند. در نتیجه فقط ارتش سوریه به طور کامل از توافق پشتیبانی می کند و وقتی آمریکا به مواضع ما حمله می کند، به خوبی نشان می دهد که واشنگتن چطور بخش خود در توافق را اجرا می کند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала