رسانه: داعش از مرغ های انتحاری استفاده می کند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه: داعش از مرغ های انتحاری استفاده می کند
رسانه: داعش از مرغ های انتحاری استفاده می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) تصمیم گرفته به استفاده از تروریست های انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده اکتفا نکرده و برای انتقال بمب همچنین به استفاده از مرغ ها رو بیاورد.

به گزارش شبکه تلویزیونی "العربیه با استناد به رسانه های بریتانیایی، اخیرا تصاویر مرغ هایی که در بدن آنها بمب نصب شده، در رسانه های گروهی ظاهر شده است.
تروریست پس از رخنه این مرغ ها به تاسیسات تحت حفاظت، بمب ها را با کمک تلفن های موبایل به کار می اندازد. درباره تاثیر واقعی این نوع "سیستم تسلیحاتی" گزارش داده نشده است.
داعش ادعا می کند در جریان نبردها در شهر فلوجه، واقع در استان انبارعراق با موفقیت از مرغ های انتحاری استفاده شده اما معلوم نیست که آیا این ادعا واقعیت است یا نه.
به عقیده کارشناسان، اگر این فقط شگرد تبلیغاتی نباشد، معلوم می شود ذخایر مواد منفجره داعشی ها دارد تمام می شود و آنها قادر به تولید مستقلانه تسلیحات نیستند.


«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала