داعش نرخ رسمی گروگان های زن خود را منتشر کرد

© Sputnik / Первенцев /  مراجعه به بانک تصاویر داعش نرخ رسمی گروگان های زن خود را منتشر کرد
داعش نرخ رسمی گروگان های زن خود را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بن امرسون، گزارش دهنده ویژه سازمان ملل متحد، شورای امنیت را به تامین دفاع از افراد غیر نظامی در نواحی تحت کنترل گروه تروریستی داعش فرا خواند.

به گفته وی داعشی ها مرتکب جنایات غیر قابل تصوری می شوند.
در صفحه رسمی سازمان ملل در "توییتر" به زبان روسی اعلام شده که از جمله سخن برتجاوز های جنسی و اعدام های وحشیانه است.

بر اساس این گزارش تقریبا 1500 نفر در اسارت جنسی داعشی به سر می برند و این گروه تروریستی نرخ رسمی زنان و دختران کرد ایزدی و مسیحی را منتشر کرده که وابسته به سن آنها تغییر می کند.
طبق اطلاعات سازمان ملل داعشی ها همچنین به آدم ربایی پرداخته و از گروگان های خود از جمله برای استخدام نفر و مبادله اسرا استفاده می کنند. تعداد کودکان اسیر این گروه تروریستی 463 نفر است.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала