داعشی ها کردهای اسیر را به زور به رعایت احکام اسلامی وادار می کنند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر داعشی ها کردهای اسیر را به زور به رعایت احکام اسلامی وادار می کنند
داعشی ها کردهای اسیر را به زور به رعایت احکام اسلامی وادار می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی داعش کردهای ایزدی اسیر را به زور به رعایت احکام اسلامی مقرر برای مسلمانان در ماه مبارک رمضان وادار می کنند و کسانی که از این کار خودداری کنند، شکنجه و مجازات می شوند.

خیری بوزانی، مدیر اداره امور ایزدی ها در دولت کردستان عراق در مصاحبه با شبکه تلویزیونی"العربیه" ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت داعشی ها ایزدی را را مجبور به روزه گرفتن و نماز خواندن در ماه رمضان کرده و متخلفان را شلاق می زنند.
یادآور می شود کرد های ایزدی از یکی از باستانی تریم مذاهب توحیدی جهان پیروی می کنند که در آن اصول آئین های زرتشتی، مسیحیت و کلیمی و همچنین برخی از عناصر اسلام تلفیق شده است.
گروه تروریستی موسوم به " دولت اسلامی" یا داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشورهای اروپایی نیز عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала