ارسال توپ های غول پیکر جام جهانی از مکزیک به مسکو + عکس

© Photo / Press service of Adidas/Arsen Galstyanارسال توپ های غول پیکر جام جهانی از مکزیک به مسکو + عکس
ارسال توپ های غول پیکر جام جهانی از مکزیک به مسکو + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماکت غول پیکر توپ های فوتبال که بر روی آن سمبل 32 کشور شرکت کننده در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه نقش بسته است، از از مکزیک به مسکو ارسال می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، این آثار حدود یک ماه در پایتخت مکزیک به نمایش گذاشته شده است. طرح های روی هر یک از این توپ ها توسط نقاش های جداگانه از گروه Locos por el Arte کشیده شده است.
هنرمندان مکزیکی اعلام کردند؛ جام جهانی فوتبال بزودی آغاز می شود و توپ های نمایشگاه Ball Parade برای حضور به موقع در مسکو و نمایش فرهنگ و هنر مکزیک به روسیه خواهند رسید.

​​به نقل از این هنرمندان، بر روی این توپ ها برنامه بازی ها و نماد کشورهای شرکت کننده در جام جهانی نقش بسته و باید بیش 10 هزار کیلومتر را طی کنند تا در میدان سرخ مسکو به نمایش گذاشته شود. این توپ ها 13 مه به مسکو ارسال می شوند. 

در توپ مخصوص روسیه، تصاویری از "ماتروشکا" ، "کلیسای سنت باسیل" و کلمه روسیه به زبان روسی نقش بسته است. طراحان این توپ برای نشان دادن فرهنگ مکزیک به حاضرین جام جهانی 2018 روسیه، این تصاویر را با تصاویری از فرهنگ و آداب و رسوم مکزیک با هم درآویخته اند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف ، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала