تقویم ۲۰۲۲ آتش‌ نشانان استرالیا با هدف خیریه کمک به حیوانات +عکس

© Photo / Gena96تقویم ۲۰۲۲ آتش‌ نشانان استرالیا با هدف خیریه کمک به حیوانات +عکس
تقویم ۲۰۲۲ آتش‌ نشانان استرالیا با هدف خیریه کمک به حیوانات +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
اشتراک
درآمد فروش تقویم آتش نشانان استرالیا، برای حیوانات خرج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از تقویم سال ۲۰۲۲ آتش‌نشانان زیبارو و قوی هیکل استرالیایی که هر کدام حیوان ظریف و کوچکی را در آغوش گرفتند منتشر شده که دیدن لبخند و زیبایی اندام آن‌ها توجه کاربران فضای مجازی را برای دانستن ماجرای تصاویر دو چندان کرده است.

ماجرا از این قرار است که آتش نشانان استرالیا هر ساله تقویمی ویژه به مناسبت سال جدید میلادی همراه با عکس‌هایی از خودشان منتشر می‌کنند. آتش‌نشانانی که در سال‌های گذشته با آتش سوزی بخش‌ وسیعی از جنگل‌ها و مراتع استرالیا دست و پنجه نرم کردند و با چشمان خود شاهد از بین رفتن بسیاری از درختان، گیاهان، حیوانات و جانداران بی‌گناه بودند به همین دلیل برای جبران گوشه‌ای از صدمات ناشی از آتش‌ سوزی گسترده استرالیا، تقویم امسال را با همکاری یک سازمان خیریه حمایت از حیوانات تولید کردند. آن‌ها عکس‌هایی که به همراه حیوانات انداختند را در تقویم سال جدید قرار دادند که درآمد فروش تقویم‌ها را برای رسیدگی و حمایت از گونه‌های مختلف حیوانات خرج خواهد شد.

تعدادی از کاربران از بدن ورزشی آتش‌نشان‌ها خوش‌شان می‌آید و نسبت به آن واکنش مثبت نشان می‌دهند اما تعدادی دیگر با انتقاد از این خبر بیان می‌کنند محتوی خبر غیراخلاقی و نامناسب برای دیدن بانوان است. برخی نیز از ایده خلاقانه برای جمع آوری درآمد برای کمک به حیوانات استقبال کرده و نفس کار را ستودنی عنوان کردند و برخی دیگر با ابراز امیدواری برای برافراشته شدن پرچم انسانیت دعا می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала