اقدام خلاقانه خلبان هلی‌کوپتر برای یاری رساندن به فرد پاکبان +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اقدام خلاقانه خلبان هلی‌کوپتر برای یاری رساندن به فرد پاکبان +ویدئو
اقدام خلاقانه خلبان هلی‌کوپتر برای یاری رساندن به فرد پاکبان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
خلبان ماهر با اقدام خلاقانه به یاری پاکبان شتافت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار ویدئویی از اقدام خلبان ماهری که با جمع‌آوری شاخ و برگ به وسیله هلی‌کوپتر کار زیبایی را رقم زد، مورد توجه کاربران فضای مجازی واقع شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود خلبان چیره دست پس از برخاستن از آشیانه‌ در حرکتی خلاقانه با بهره‌گیری نیروی باد تولید شده ناشی از چرخش پروانه اصلی هلی‌کوپتر و پرواز در ارتفاع پایین شاخ و برگ‌هایی که روی زمین ریخته شده را برای فرد پاکبان به یک سو جمع‌آوری و حرکت می‌دهد.

تعدادی از کاربران بر این عقیده‌اند، این خلبان با به نمایش گذاردن انسانیت، کار بزرگ و زیبایی را رقم زده و عده‌ای نیز بر این باورند، بسیاری از افراد مهارت خود را به جای یاری رساندن برای سلطه‌جویی بر دیگران استفاده می‌کنند. همچنین برخی از افراد، با یاد کردن از خلبانان ایرانی دوران جنگ ایران و عراق، آن‌ها را قهرمانان ایران عنوان کرده و از رشادت‌های آن‌ها در دوران جنگ سخن می‌گویند.

جمعی از کاربران درباره برگزاری مسابقات مهارت خلبانی هلی‌کوپتر‌ها در برخی کشورهای اروپایی بحث کرده و با هم اختلاف نظر دارند. بعضی از این کاربران در رابطه با دشواری خلبانی هلی‌کوپتر و هواپیما سخن گفته و تفاوت هدایت آن دو را در ثابت ماندن هلی‌کوپتر در آسمان و حفظ تعادل آن عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала