تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر توسط نماینده مجلس نجف آباد +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAتخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر توسط نماینده مجلس نجف آباد +ویدئو، عکس
تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر توسط نماینده مجلس نجف آباد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
اشتراک
اقدام ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد برای تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر با واکنش‌های مختلفی از جانب کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌های گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب بسیاری داشته است. این ویدئو ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد را نشان می‌دهد که پس از دستور حمله به تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد و عدم انجام این کار توسط سایرین، خود بر لودر سواره شده و اقدام به تخریب دیوار این مرکز آموزشی کرد.

اصل دعوا مربوط به احداث یک زیرگذر در جوار دانشگاه است که طی کردن روال اداری و قانونی احداث زیرگذر، باعث شد تا حوصله نماینده سر برود و خود، سوار بر لودر شده و اقدام به تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد کند. دانشگاه آزاد نجف آباد که به عنوان یکی از مراکز جامع دانشگاه آزاد در کشور ایران شناخته می‌شود که روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص"موضوع تخریب غیرقانونی بخشی از دیوارهای منتهی الیه جنوبی اراضی دانشگاه" که پس از پایان مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجوی نجف آباد توسط پیمانکار طرح و به دستور نماینده محترم مجلس انجام شد جهت تنویر افکار عمومی مواردی را به اطلاع رساند و ضمن تقبیح این عمل، اعلام کرد به دادگاه شکایت کرده است.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر و ویدئوی منتشر شده از آن واکنش‌ها و انتقادات مختلفی را بیان می‌کنند. عده‌ای عنوان می‌کنند تخریب یک مرکز آموزشی جامع و شناخته شده بدون مجوز تخریب آن هم به دست خود نماینده واقعا ناشایست است و حتما باید شکایت صورت بگیرد و این نماینده پاسخگوی اقدام خود باشد.

جمعی دیگر از این کاربران با اظهار تاسف و ابراز ناراحتی عنوان می‌کنند به جای اینکه در کشور دانشگاه و مراکز علمی جدید بسازند و به آباد کردن کشور کمک کنند با دستان خود اقدام به تخریب می‌کنند و این مسئله واقعا تامل‌برانگیز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала