مطرح شدن بهم خوردن ازدواج کشتی‌گیر ایرانی در مصاحبه با وی +ویدئو

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر مطرح شدن بهم خوردن ازدواج کشتی‌گیر ایرانی در مصاحبه با وی +ویدئو
مطرح شدن بهم خوردن ازدواج کشتی‌گیر ایرانی در مصاحبه با وی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
اشتراک
حسن یزدانی خبر ازدواجش را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی صحبت‌هایی در خصوص بر هم خوردن ازدواج حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک ۲۰۲۱ در فضای مجازی منتشر شده که کنجکاوی و توجه کاربران را در پی داشته و با واکنش‌هایی نیز همراه شده است.

حسن یزدانی یکی از پهلوانان نامی کشتی آزاد ایران که به تازگی در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو موفق به کسب مدال نقره و در مسابقات قهرمانی جهان اسلو به مدال طلا دست یافته، چند ماه قبل گفته بود که بعد از پایان مسابقات المپیک در ژاپن ازدواج خواهد کرد، اما تمام فکر و ذهنش را برای مسابقات گذاشته و این موضوع به سر انجام نرسید.

هادی عامل مجری و گزارشگر کشتی روز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ در برنامه «سلام تهران» از ازدواج حسن یزدانی خبر داده بود و می‌گفت به جشن ازدواج قهرمان کشتی ایران دعوت شده و حتما شرکت خواهد کرد.

با وجود اینکه از مدت‌ها قبل خبر نامزدی و ازدواج عنقریب حسن یزدانی با یکی از خانم‌های ورزشکار حاضر در المپیک توکیو ۲۰۲۱ به گوش می‌رسید حسن یزدانی روز سه‌شنبه در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ به صورت رسمی در مراسم تجلیل در جواب به سوال آرش ظلی‌پور خبر ازدواج خود را تکذیب کرده و صادقانه گفته است که رابطه‌اش به ازدواج ختم نشده و مجرد است و در پاسخ به سوال، آیا دختر خانم جواب رد داده یا خودش به این نتیجه رسیده؟ آن را بی‌پاسخ گذاشت.

View this post on Instagram

A post shared by Wrestling (@saree_pa)


تعدادی از کاربران با جدیت بیان می‌کنند دخالت کردن در زندگی شخصی مردم ممنوع است اما تعدادی دیگر بر این باورند شخصیت‌های معروف از مردم جدا هستند و می‌توان درباره زندگی آن‌ها آگاهی کسب کرد. عده‌ای نیز به سرخ و سفید شدن حسن یزدانی هنگامی که مجری درباره جزئیات برنامه ازدواجش سوال می‌کرد واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند هیچ‌گاه اتفاقات زندگی اشخاص معروف را زودتر اعلام نکنید، شاید مقطعی باشد.

 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала